arek1 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Witam, w czasie jazdy przy prędkości ok. 120km/h silnik przerywał, po zmniejszeniu prędkości było dobrze, z czasem szarpanie pojawiało się przy 100km/h, potem przy 80km/h, później zapaliła się kontrolka akumulatora i po paru kilometrach silnik zgasł. Odpalił przy pomocy innego akumulatora ale kontrolka świeciła się cały czas. Pan z pomocy drogowej stwierdził, że padł alternator. Czy ktoś miał taki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 A kontrolka ładowania? Świeciła się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 A kontrolka ładowania? Świeciła się? Tak, cały czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymadrala Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 No to masz problem z ladowaniem. Sprawdz napiecie paska, prad wychodzacy z alternatora na aku. Jesli nie dasz rady sam, popros jakiegokolwiek elektryka...diagnoza to grosze. Jesli padly szczotki na alternatorze, to tez nie powinno kosztowac majatku...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.