Gość saki Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Jak odkręcam korek wlewu paliwa gdy w środku tego paliwa jeszcze jest sporo, bo 4-5 litrów powyżej rezerwy słychać syczenie. niezbyt intensywne ale słychać, wydostaje się ewidentnie powietrze. Czy tak powinno być, czy coś nawaliło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek72 Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 ty znajdz se inny problem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Nie wydostaje tylko dostaje sie powietrze... w baku tworzy sie podcisnienie i jest to normalne przy odkrecanu korka wlewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Poczytaj tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=zasysa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 ty znajdz se inny problem, a jaki proponujesz? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldek72 Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 daj spokój, przecież to nie jest zaden problem. w każdym samochodzie występuje takie zjawisko i nie warto szukać w tym problemu, bo można go podświadomie wywołać.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 ty znajdz se inny problem, a jaki proponujesz? ;-) np dlaczego Kaczor Donald paradował bez gaci, ale po kąpieli to owijał kuper ręcznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PetR Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Było to już kiedyś poruszane, kolega Kristobal podał do tego tematu linka. Myślę, że temat można zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 dzięki serdeczne, nie wpadłem na pomysł użycia wyszukiwarki. Temat można zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Problem był już wałkowany. Te typy tak mają Nawet mój roboczy karaluch marki Daewoo Nexia tez czasem syknie przy odkręcaniu korka z wlewu paliwa. To raczej normalne jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 przyczyn powstawania podciśnienia w zbiorniuku jest kilka: - ubywające paliwpo + szczelny zbiornik - układ pochłaniania oparów paliwa EVAP (nie wszystkie modele aut to mają) - z powyższych powstaje podciśnienie zawsze, jeśli jest odpowietrznik to musi byc to dziurka z zaworkiem zwrotnym (może tylko wciągac przez nią nipowietrze do baku, a nie w obie strony)- gdy wywiercicie dziurkę - istnieje ryzyko, że zaparkowany samochód na parkingu wybuchnie gdy menel będzie koło niego zapalał fajkę. Z dwojga złego - zasysanie powietrza to prawidłowy objaw szczelnego zbiornika. I tak ma być - ja bym sie martwił, gdyby nic nie syknęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Polecam dokładne przeczytanie Instrukcji Obsługi. Np. dla N16 strona 2-9 ;Przygotowanie do jazdy; Zakrętka wlewu paliwa /pogrubionym drukiem w ostrzeżeniu w drugiej pozycji/ piszę cyt. "Paliwo może być pod ciśnieniem, więc otwieraj zakrętkę powoli, żeby uniknąć wytrysku paliwa i ewentualnie ochlapania" Koniec cytatu :twisted: :twisted: :twisted: Polecam więc założyć okulary i dokładnie przewertować przedmiotową instrukcję. :oops: :oops: :oops: Nara Modest :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Jak odkręcam korek wlewu paliwa gdy w środku tego paliwa jeszcze jest sporo, bo 4-5 litrów powyżej rezerwy słychać syczenie. niezbyt intensywne ale słychać, wydostaje się ewidentnie powietrze. Czy tak powinno być, czy coś nawaliło? k**wa ile mozna pisac o syczacych wlewach :?: tak, tawalil ci silnik :!: wyrzuc go i kup nowy :!: grzecznie prosze o zamkniecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 powiem tak: wczesniej mialem N-14 i zawsze mi zasysalo powietrze, ale tez dlatego, ze na stacje dojezdzalem na oparach. teraz mam Almere i dalej zajezdzam na oparach, ale juz nie zasysa. w zasadzie to nigdy sie nie przejmowalem tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.