Qlimaxik Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Panowie proszę was o pomoc może ktoś już miał styczność ze swapem z Silnika 3.0 Di na silnik 2.7 TDi ? czy są jakieś poważniejsze przeróbki ? wiem na pewno że pedał gazu idzie pod przeróbkę jakieś tam przeróbki wodnej instalacji a jak z instalacja elektryczną ? Jak to wszystko wygląda proszę tylko Osoby które mają pojęcie o tym co piszę z góry dziękuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loper Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Dam znac Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlimaxik Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Czy juz cos wiadomo może ? Zależy mi na czasie ale broń Boże nie pospieszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loper Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Przepraszam cie najmocniej kolego Qlimaxik ale Tapatalk coś porypał bo ja nie odpowiadałem w tym temacie Przepraszam za zamieszanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Witaj kolego , przytoczę cytat ; jeśili chodzi o Patrola masz do wyboru kilka skrzyń 4. Y61 3,0 TDI i Patrol z silnikiem 4,2 Y60 i Y61 (to ta sama skrzynia) W tym wypadku potwierdzam to co mówi kolega SNAKE4X4 ,osobiście nie zrobiłem swapu w terrano z 3.0 na 2.7 , lecz na logikę rzecz biorąc to jeżeli trzyseta w patrolu pasuje na skrzynie silnika 4.2 to w przypadku tyrana można rzec że silnik 2.7 też można zapiąć do skrzyni trzysety ,ponieważ 2.7 to skrócony o 2 garce silnik 4.2 i rozstaw śrub mocujących ten silnik do skrzyni jest taki sam jak w 4.2 ... Nie zdziwiłbym się nawet gdyby 2.7 spasował by bez przeróbek na ramę ,czyli trafił swoimi poduszkami na uchwyty silnika na ramie ... Nie chcę cię wyprowadzić na manowce ,mówię tylko że moim zdaniem jest ten swap realny i wydający się na nieskomplikowany...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlimaxik Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Właśnie dowiedziałem się że silnik będzie pasowal bez jakis większych przeróbek ale chodzi mi o instalację elektryczną bo wiadoma sprawa ze inne przekazniki i tego typu rzeczy, elektrycy nie chętnie to robią niestety :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Proponuję ci zakupić org. wiązkę z kompem do 2.7tdi (podzwoń po rozbieraczach , szrotach) i wtedy zostanie tylko wymiana części , a nie główkowanie który kabelek z trzysety gdzie podłączyć i dlaczego , dodatkowo zaoszczędzisz na elektrykach jeżeli nie masz takich którzy się by podjęli tego swapu , lub znajomych "magików elektryków".... Wyprzedzając pytanie o układ chłodzenia to ja osobiście zostawił bym chłodnice trzysety ,jedynie dobrał odpowiedniej długości węże gumowe i po sprawie! , Do silnika 2.7 musisz mieć też przepływomierz powietrza więc proponuję zdobyć tą część +obudowę z filtrem powietrza ... układ paliwowy filtr i jego mocowanie może zostać z trzysety bak jak i rurki paliwowe też .... Wspomaganie kierownicy ,przewody gumowe hydrauliczne trzeba kupić od 2.7 , i zbiorniczek płynu wspomagania kierownicy , lub zlecić dorobienie odpowiedniej długości przewody hydrauliczne i zakuć złączki .... Co dalej? to na pewno wyjdzie w czasie przekładki , ciężko tak na "szybkości" podać jak na tacy wszystkie problemy , grunt to się nie podawać ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlimaxik Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Dziękuję bardzo za odpowiedź i podpowiedź podejmujemy wyzwanie nie będę się poddawał i robimy swapa pozdrawiam serdecznie temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 a tak w zasadzie... to po co? 3,0 z tyraczki to zacny silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 A nie wiem poco robić swapa z mocnego silnika na słabszy , ja osobiście wpakował bym mocniejszy "piec" zamiast tej "Bomby 3.0 " , Jak to mówią "każdy orze jako może" ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 jeżdżę tą niby "bombą" dwa lata , ostatnio trasa 1100km i jakoś nic nie jeb..o , chyba ciut przesady z tymi wybuchami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 spoko ,jedne trzysety kręcą przebiegi , inne wysypują się nieoczekiwanie ,niema na tą "konstrukcję" rady , trza tylko jeżdzić , a w momencie "wybuchu" odpowiednio reagować hahahaha ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 tylko te w Patrolach jakoś tak częściej wybuchają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 czy zero z patrola i czy zero z terrano to w sumie inny silnik, niby blok ten sam, ale robiony gdzie indziej, przez kogoś innego, osprzęt zupełnie inny... 3,0 z terrano jest niezajebliwe na poziomie współczesnego diesla, czyli wiadomo co może paść, ale spektakularnych eksplozji to to nie miewa Chłopaki spod stolicy nawet mają taką usługę "swapa" 3,0 na 3,0, tylko że wyjmują parchowe a wkładają pozyskane z tyraczek... Wymiana 3,0 na cokolwiek innego jest pozbawiona sensu ekonomicznego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Ja miałem już 4nissanów terrano wszystkie z silnikami 2.7 tdi. od dwóch lat jeżdżę 3.0 di i więcej nie kupie 2.7 pali znacznie więcej niż 3.0 jest mułowaty. swojego kupiłem 2 lata temu z przebiegiem 54tys km rocznie robie ok 70-80tys km i 80%tego przebiegu z ciężką przyczepa. zjechałem nim prawie całą europe i nie mam strachu by gdzieś jechać że się zepsuje. przy przebiegu 120tys zrobiłem mape na 180KM i nie jedna osobówka ma z nim problem. olej zmieniam co 10tys km i nie musze dolewać oleju. tak więc nie wiem po co zmieniać lepszy silnik na gorszy. Jak kupiłem 3.0 i naczytałem się na forum patrola to miałem ochote go sprzedać. ale to nie jest ten sam silnik! Ostatnio trafiło mi się kupić pajeroIV z przebiegiem 170tys km. i ciągle coś się jebie. ceny używek kosmos.a komfort znacznie lepszy w terano. W zasadzie poważniejsza usterka jaka mi się przytrafiła to skrzynia biegów rozleciały się łożyska. ma ktoś może wałek sprzęgłowy? Nawet klocki hamulcowe od nowości wytrzymały 190tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.