Przybylek Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Witam. Jestem nowy na forum od kilku dni posiadam primere p 12 z 2002 r. Automat+lpg. Autko smiga naprawde ladnie plynnie zmienia biegi ale powyzej 120 nie iidzie tzn obroty rosna robi sie glosno ale nie da sie przekroczyc tej bariery co zrobic od czego zaczac? Sprawdzilem olej w skrzyni jest go wiecej niz powinno byc na bagnecie czy to moze byc przyczyna? Silnik 1.8 115 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny2092 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 A wcześniej ci więcej szła ? bo co pamiętam automat leci wolniej od manuala. w civicu tak było . manual 1.3 szedł 160km gps , a automat . 115km/h gps dodam , że oleju raczej nie powinno być ponad normę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przybylek Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Nie wiem jak wczesniej poniewaz auto mam kilka dni dopiero. Moze jest tu ktos kto ma p12 w tej konfiguracji I powie jak jest u niego. Ad oleju wiem ze nie powinno go byc wiecej ale czym grozi taki nadmiar jakie moga byc objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Jaki jest wygląd oleju na miarce (mętny/klarowny, kolor) oraz jego zapach? Kiedy miałeś zmieniany olej wraz z filtrem w skrzyni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przybylek Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Kolor hmmm rozowy klarowny pachnie olejem nie czuc spalenizny. Jestem ciekaw czy ktos tu ma 1.8 w automacie I czy to normalne ze szybciej nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Poślizg wskazuje, że masz już kłopoty z konwerterem (można go regenerować) lub tylko elektrozaworem (pseudo oszczędności na regularnej wymianie oleju). Najlepiej jak najszybciej udaj się na diagnostykę skrzyni do specjalistycznego warsztatu, bo ryzykujesz jej przegrzanie. Poprzedni właściciel musiał coś wiedzieć i pozbył się kłopotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 skrzynia jesli jest spiepszona albo slizga to wywala kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przybylek Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Ktora kontrolka? U mnie zero bledow lub kontrolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.