maniek1974 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Witam zauważyłem że po nocy lub po dłuższym postoju gdy zapalam silnik słychać klekot zaworów przez jakieś 3-5 sekund ,kontrolka oleju gaśnie po czasie 2 sekund.Po półgodzinnym postoju nie ma takiej objawy. Co to za przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) na jakim oleju jezdzisz i jaki masz filtr? Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez chudy__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1974 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Motul 6100 SYNERGIE 10W40 półsyntetyk ,filtr firmy filtron Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez maniek1974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) jak bedzies robil zmiane oleju to zmien na LM Ja do kazdego auta leje LM i nigdy nie mialem problemow z hydroregulatorami, a jak byly to po zmianie oleju sie wyciszylo. Do tego zawsze kupuje filtr oleju mann nie uzywam filtronow od czasu jak na filtronie kontrolka gasla po 4 sekunadach a na mann'ie po 2 lub zaraz po zakreceniu rozrusznikiem. Ja to nie pomoze to juz raczej regulatory maja dosc A jaki olej zaleca prducent do Twojego silnika? Nie czasami full syntetyk? Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez chudy__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1974 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 CO to jest LM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Koledze chodzi o LIQUI MOLY i ma rację. Powienien być ful syntek. Co do filtrów to Mann jest na ostatnim miejscu z dobrej półki. Lepiej wypada Bosch dalej Knecht lub po prostu OEM. Olej w.w. lub 1Mobile, a jak berfzo dobry to Eneos Sustina. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 a ja wlasnie na boschu przjechalem sie tak amo jak na filtronie i dopiero z manna bylem zadowolony i co najwazniesze mial zawor ktory nie pozwala na calkowity splyw oleju. Ja proponuje poprostu to co u mnie zdaje egzamin i jest spoko Jesli na 100% producent zaleca full syntetyk to taki zalej i zobaczysz co sie bedzie dziac. Powinno byc lepiej, olej powinien sie duzo szybciej rozprowadzic po silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1974 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Jak sprawdziłem to wymieniałem rok temu olej i zrobiłem 22000km przez ten czas tylko dolewałem nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Moim zdaniem najlepszy jest filtr japanparts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Motul 6100 SYNERGIE 10W40 półsyntetyk ,filtr firmy filtron mam taki sam silnik i też pb+lpg, olej też Motul 6100 SYNERGIE 10W40, filtr oleju Knecht, i nic się nie dzieje olej motul (jeśli tylko ori) jest b.dobry, moja P12 od samego początku jeździ na półsyntetyku 10w40 i nie zamierzam zmieniać na syntetyk może w twojej P12 szwankuje pompka olejowa, może coś innego, a ile kkm temu był olej i filtr wymieniany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.