Kwitek007 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Witam wszystkich , mam problem - nie wiem jak zdemontować lampkę od napędu przy skrzyni. Czy ktoś mi podpowie,dołączam zdjęcie. Za pomoc dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Widać, że wpadłeś na forum tylko o to zapytać nie szukając nigdzie rozwiązania. Nie będę się rozpisywał. Proszę, podaję na tacy gotową podpowiedź. Link do serwisówki : http://terranoirk.ru/forums/manual/R20/ - ostatni rozdział tf (transfer) str. 11 Przy tej dźwigni wygląda na to, że jest kin podobny do rowerowego przy piaście głównej blokujący ramię pedału. Z rysunku wynika, że trzeba go wybić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwitek007 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Kolego mam Terrano dopiero tydzien, dlatego wskoczylem na te forum i pewnie bede korzystal nie raz.szukalem w internecie i nigdzie nie moglem znalezc jak ta dzwignie zdematowac link od ciebie jast kopalnia wiedzy za co dziekuje ,robilem jak na rysunku jest narysowane pukalem i pukalem a te zabezpieczenie ani drgnie dalej niewiem czy cos robie nie tak,jedna skrzynie mam w zapasie i nie moge z niej wyjac tej dzwigni czy moze jest jakis sposob na wybicie tego zabezpieczenia abym niemusial zdejmowac skrzyni z auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Tego rodzaju kliny trudno wybić. Niekiedy śruba się zmiażdży, a klin i tak nie wyjdzie. Spróbuj na gwint nakręcić kilka nakrętek i je zacisnąć między sobą. Pozostaw od nakrętki do dźwigni tylko ok. 0,5 mm, a na końcu gwint nie powinien wystawać z ostatniej nakręconej nakrętki i wtedy popróbuj postukać. Opukaj też dźwignię w miejscu montażu tego kina, może puści - tylko z umiarem. Jak będziesz pobijał w nakrętki to zwracaj uwagę aby pobijanie było równoległe do śruby, Inaczej to ją przegniesz. W ostateczności utnij śrubę krótko przed dźwignią i pobijaj przez jakiś pręt ale wtedy klin jest do wymiany. Oczywiście w nakrętki pobijaj też przez jakiś pręt czy wałek wtedy pobijanie będzie pewniejsze i nie powinieneś niczego uszkodzić. Jeśli masz możliwość to możesz jeszcze dorobić pręt z nagwintowanym otworem i nakręcić go na gwint i wtedy pobijać. To powinno być najpewniejsze i najbezpieczniejsze dla wystającej śruby. Odległość wkręconego pręta zachowaj tak jak przy nakrętkach. Jeśli odrobinę drgnie to pręt znowu wykręcisz o pół obrotu i tak do skutku. Na razie nic innego mi nie przychodzi do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwitek007 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 No kolego zrobiłem jak napisałeś i udało się,przy skrzynie w aucie trochę się pomęczyłem ale udało mi się wymienić dźwignie i znowu napędy działają dziękuje za pomoc i pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Cieszę się, że skorzystałeś z moich rad i zamierzony cel osiągnąłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.