Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

T I WD21 3.0 V6 vg30i problemy z zapłonem


terranosi

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze z pewnym problemem z którym nie potyrafie sobie dać rady od dłuyższego czasu a mianowicie:

mam problemy z zapłonem a dokładniej; na PB tak jakkby go odcina równiutko przy 3 tys obrotow, nowy filtr paliwa, pompa podaje dobrze, przewody drożne, nowe świece, nowa ori kopułka zapłonowa, dość świerze przewody zapłonowe, odręcałem cały monowtrysk i czysciłem preparatem do czyszczenia gaźników/przepustnic i nic nie pomaga, na LPG krztusi go DO 3 tys obrotów, minie 3 tys i chodzi idealnie natomiast PB chodzi tylko do 3 tys, przy 3 tys odcinka a do 3 tys krztuszenie i muł, co moze byc powodem takich zachowań ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem podobny problem. Moj nissan v6 z 89 na jednopunkcie zachowywal sie podobnie. Okazalo sie ze wtrysk jednopunkt padł. Wymienilem i silnik pracował dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam z 89 roku, mialeś też pod wtryskiem taka jakby uszczelke ktora w srodku miala kratke ?  wychodzi z niej kabelek, wiesz moze co to jest ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku nawet nie wiem jak to wyglądało bo stare wtrysk był zniszczony(spalony). Nowy niestety zakladał mechanik i wszystko tam dogrywał ponieważ instalacja lpg najprawdopodopodobniej mi go zniszczyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha w takim razie dzieki za pomoc i czekam na wiecej wskazówek co ewentualnie mam jeszcze zrobic


i jak tam ? nikt nie mial takieg przypadku ? myslalem o wtrysku i chyba to nie bedzie to skoro na gazie również dzieją się dziwne rzeczy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podciśnienie jaką ma wartość? Może ciągnie lewe powietrze, najczęściej przez uszczelkę, może samo ustawienie zapłonu pomoże.

Zaworki sprawdzić wolnych obrotów, podbicia obrotów.

 

Wtryski łatwo sprawdzić, kręcisz aparatem zapłonowym i przez stetoskop słychać działanie wtrysku - ECU musi być zasilane.

Same wtryski sprawdzanie bez demontażu, przepiąć na wtyczce pin z 1 na 2.

 

Kratka to podgrzewacz - na zimno ciężko zapala jeśli uszkodzone, nie paruje paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli ciągnąłby lewe powietrze to nie chodzilby tak samo jak na pb tak i na lpg albo zblizenie podobnie natomiast tutaj mam graniczna wartosc 3 tys obr ( co do milimetra na obrotomierzu ) gdzie znajde zaworki wolnych i podbicia obrotow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli ciągnąłby lewe powietrze to nie chodzilby tak samo jak na pb tak i na lpg albo zblizenie podobnie natomiast tutaj mam graniczna wartosc 3 tys obr ( co do milimetra na obrotomierzu ) gdzie znajde zaworki wolnych i podbicia obrotow ?

Nie widziałem VG30i z inną instalacją LPG, zawsze 1-gen.

Ten silnik nie będzie odpalał na benzynie, nie będzie pracował na benzynie, na LPG I-wszej generacji będzie działał, w zasadzie kwestia mieszanki - lepiej lub gorzej, musi być tylko zapłon. Sam silnik da się odpalić bez ECU na LPG, czujnik z aparatu zapłonowego przez kondensator na bazę tranzystora mocy, zakleić trzeba jeszcze tarczę w aparacie i na LPG pojedzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...