misio_de Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Ostatnio wymieniłem olej z Millersa CFS 10w60 NT na Millersa CFS 10w50 NT. Po wymianie mam dziwny objaw: kiedy rano sprawdzam olej to na bagnecie jest jego poziom około 10-15 cm ponad znacznik. Po przetarciu i sprawdzeniu jeszcze raz poziom jest już 'tylko' na max. Na rozgrzanym silniku jest ok, a rano (na zimno) znowu jest raki poziom ponad. Co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 dobry olej, który nie spływa z bagnetu przez noc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 mogę tylko potwierdzić słowa h8r Misio czy będziesz jeździł w zimie? Gdybyś planował odpalanie na zimnie to zmień na coś dobrego 5w50 żeby było bezpieczniej w razie mrozów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio_de Opublikowano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Tyle że na wcześniejszym Millersie nie miałem takich objawów... Na zimę zmieniam na Millersa 5w40 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.