Robson22 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Witam, wiem że był już temat o silniku 1,8 napisałem tam ale nie uzyskałem odpowiedzi. Właśnie zauważyłem że u mnie też zaczyna znikać olej na niecałe 10tys km dolałem już ponad dwa litry oleju, Czy to norma w tych silnikach tak jak i w 1,8 ? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Witam, wiem że był już temat o silniku 1,8 napisałem tam ale nie uzyskałem odpowiedzi. Właśnie zauważyłem że u mnie też zaczyna znikać olej na niecałe 10tys km dolałem już ponad dwa litry oleju, Czy to norma w tych silnikach tak jak i w 1,8 ? w 1,6 powinno być trochę lepiej niż w 1,8 (choć nie zawsze) a jaki jest aktualnie przebieg autka i na jakim oleju jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Teoretycznie jest teraz 202tyś km, olej Mobil1 10w40 taki był łany jak już kupiłem Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Teoretycznie jest teraz 202tyś km, olej Mobil1 10w40 taki był łany jak już kupiłem przełącz autko na PB, przejedź z 10km i zobacz czy dymi z rury na niebiesko przy jeździe tylko na PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Kolega ostatnio mówił że jak ruszyłem to zakopcił trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Kolega ostatnio mówił że jak ruszyłem to zakopcił trochę trzeba zobaczyć dokładnie jakiej barwy będą spaliny po jeździe tylko na PB na całkowicie rozgrzanym silniku gdy: - silnik pracuje na luzie - silnik jest wkręcony na obroty pow. 3500 - silnik jest "zdejmowany" z obrotów np od 4000 do 2000 na luzie zaobserwujesz sam a w 2 pozostałych przypadkach ktoś powinien za tobą pojechać, taka obserwacja jest o tyle istotna że pozwala w przybliżeniu określić czy chodzi o pierścienie czy tylko o uszczelniacze zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson22 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 trzeba zobaczyć dokładnie jakiej barwy będą spaliny po jeździe tylko na PB na całkowicie rozgrzanym silniku gdy: - silnik pracuje na luzie - silnik jest wkręcony na obroty pow. 3500 - silnik jest "zdejmowany" z obrotów np od 4000 do 2000 na luzie zaobserwujesz sam a w 2 pozostałych przypadkach ktoś powinien za tobą pojechać, taka obserwacja jest o tyle istotna że pozwala w przybliżeniu określić czy chodzi o pierścienie czy tylko o uszczelniacze zaworów No tak coś też mechanik mówił żeby na PB pojeździć i obserwować, dzięki za informacje będę coś działał i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Niech mechanik zrobi próbę olejowa i będzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.