Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P12 1,6 B+G . Zaczął brać olej,


Robson22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem że był już temat o silniku 1,8 napisałem tam ale nie uzyskałem odpowiedzi. Właśnie zauważyłem że u mnie też zaczyna znikać olej na niecałe 10tys km dolałem już ponad dwa litry oleju, Czy to norma w tych silnikach tak jak i w 1,8 ?

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wiem że był już temat o silniku 1,8 napisałem tam ale nie uzyskałem odpowiedzi. Właśnie zauważyłem że u mnie też zaczyna znikać olej na niecałe 10tys km dolałem już ponad dwa litry oleju, Czy to norma w tych silnikach tak jak i w 1,8 ?

 

w 1,6 powinno być trochę lepiej niż w 1,8 (choć nie zawsze)

a jaki jest aktualnie przebieg autka i na jakim oleju jeździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie jest teraz 202tyś km, olej Mobil1 10w40 taki był łany jak już kupiłem

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie jest teraz 202tyś km, olej Mobil1 10w40 taki był łany jak już kupiłem

 

 

przełącz autko na PB, przejedź z 10km i zobacz  czy  dymi z rury na niebiesko przy jeździe tylko na PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ostatnio mówił że jak ruszyłem to zakopcił trochę

 

trzeba zobaczyć dokładnie jakiej barwy będą spaliny po jeździe tylko na PB

na całkowicie rozgrzanym silniku gdy:

- silnik pracuje na luzie

- silnik jest wkręcony na obroty pow. 3500

- silnik jest "zdejmowany" z obrotów np od 4000 do 2000

na luzie zaobserwujesz sam a w 2 pozostałych przypadkach

ktoś powinien za tobą pojechać, taka obserwacja jest o tyle istotna że pozwala

w przybliżeniu określić czy chodzi o pierścienie czy tylko o uszczelniacze zaworów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zobaczyć dokładnie jakiej barwy będą spaliny po jeździe tylko na PB

na całkowicie rozgrzanym silniku gdy:

- silnik pracuje na luzie

- silnik jest wkręcony na obroty pow. 3500

- silnik jest "zdejmowany" z obrotów np od 4000 do 2000

na luzie zaobserwujesz sam a w 2 pozostałych przypadkach

ktoś powinien za tobą pojechać, taka obserwacja jest o tyle istotna że pozwala

w przybliżeniu określić czy chodzi o pierścienie czy tylko o uszczelniacze zaworów

No tak coś też mechanik mówił żeby na PB pojeździć i obserwować, dzięki za informacje będę coś działał i dam znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...