Gość Albin Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Kontrolka ręcznego odpowiada też za poziom płynu,podczas zmiany przeciążeń zmienia się poziom płynu hamulcowego ( pływa ) niski poziom oznacza : a: koniec klocków b: nieszczelność w układzie hamulcowym. Spawdź klocki - jeśli są ok dolej płynu i obserwuj poziom.Stawiam na klocki/tarcze pozrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alexwa Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 A u mnie nie świeci kontrolka hamulca ręcznego, żaróweczka jest dobra - co jeszcze mogło polecieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 A u mnie nie świeci kontrolka hamulca ręcznego, żaróweczka jest dobra - co jeszcze mogło polecieć? Włacznik hamulca awaryjnego, jest przy dzwigni, po zaciągnięciu powinien podać masę na kontrolkę, może zaśniedział i trzeba by go przeczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciek1 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Cześć Jeśli masz diesla to sprawdż pompę próżniową i przewody odchodzące od niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość massma Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Właśnie dzisiaj zlokalizowałem podobną usterkę, pompa waku od serwa,jak odłączyłem przewód od czujnika to kontrolka przestała świecić,tylko nie wiadomo czy czujnik uszkodzony czy pompa, czujnik znajduje się na przegrodzie przedniej z lewej stronyauta oczywiście td Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciek1 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Sprawdż MASSMA jeszcze dokładnie przewody. U mnie wystarczyło że był zagięty i już świeciła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateo_81 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Znalazłem wężyk wychodzący ze skrzyni biegów (a raczej z komory sprzęgła) i jest zakrzywiony na końcu o 180 stopni. Wiecie może do czego ma być podłączony, bo u mnie spoczywał sobie bezwładnie na wahaczu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 może to poprostu odpowietrzenie skrzyni (każada nissanowska ma takie- czarny gumowy przewód)- które powinno być podczepione na końcu w okolicy gumowego przewodu dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateo_81 Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Chciałbym jeszcze dodać, że ta kontrolka zapala się też podczas cofania. Podejrzewam, że chodzi o przechylenie silnika. Ale ciągle nie mogę zlokalizować tej usterki. A tak z innej beczki. Jak wymienić żarówkę od podświetlenia pokręteł od nawiewu. Boję się cokolwiek ruszać, żeby nie połamać I jeszcze jedno, nie mam nic na wyświetlaczu od temperatury, daty. Jaka może być tego przyczyna :?: I jeszcze drugie Czy włączniki od awaryjnych oraz podgrzewania tylnej szyby mają być podświetlone :?: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 cześć przepis jak rozebrać deskę masz tutaj http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...cid=3&tid=7 jeżeli nie masz nic na wyświetlaczu, to może być wina rozłączonej wiązki elektrycznej (tasiemki) , lub uszkodzonego wyświetlacza, a jeżeli nie masz tylko podświetlania wyświetlacza to po prostu przepalona żarówka (wymiana link jw.) właczniki awaryjnych i ogrzewania są podświetlane po dwie żarówki, jedna podświetla symbol, a druga świeci jak są włączone. podobnie jest z przyciskami AC i obiegu zamkniętego wentylacji. włączniki są rozbieralne, dość łatwo tylko z wyczuciem. pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal244 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 2.0TD 98r od pewnego czasu podczas gwaltownego przyspieszania zapalala sie na moment kontrolka od recznego, po dwoch tygodniach juz mniejsze przyspieszenie podczas ruszania autem powoduje zapalenie kontrolki, dolalem plynu hamulcowego ale dalej to samo, wie ktos co to, plywak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 sprawdź może wtyczke przy zbiorniczku , albo ten przycisk gumowy co jest na zbiorniczku do kontroli działania czujniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gavron06 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Radzę sprawdzić powyższe. Ewentualnie wyjąć kostkę i potraktować ją WD-40. Przy moim Nismo czasem się zapałała, później cały czas się świeciła, rozkręciłem obudowę dźwigni ręcznego i okazało się że wyłącznik został przyblokowany przez jakiś "śmieć" który się tam dostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 przewody podciśnieniowe do vacum pompy pewnie się zestarzały i łapią lewe powietrze, było już opisywane. sprawdź je dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Odgrzewam temat. Zaczęła mi świecić lampka hamulca ręcznego. Przewody podciśnieniowe są OK. a płyn na max. Podejrzewam że to wina samego czujnika poziomu płynu bo dopiero po odpięciu wtyczki od niego lampka gaśnie (jeszcze tydzień temu wszystko było OK.) Rozbierał ktoś taki czujnik? Lepiej naprawiać samemu czy szukać innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 (edytowane) hary7 temat już oklepany w dieselu sparciały ci przewody podciśnieniowe jeśli dobrze pamiętam poszukaj na forum dużo tego było. Edytowane 23 Grudnia 2011 przez Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Panowie niekoniecznie sparciale przewody. Zapalanie sie kontrolki w silniku diesla oznacza tez niskie cisnienie w ukladzie wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Chłopaki. Napisałem że przewody są OK. Jakby nie było już dosyć długo jestem na tym forum a i nyskę mam już parę lat. Jeżeli odpinam czujnik poziomu płynu to lampka gaśnie. Przy sparciałych przewodach czy zbyt małym podciśnieniu lampka świeciłaby dalej. Każdy posiadacz DIESLA może to sobie sam sprawdzić. Jak wydobyć ten czujnik bo wygląda jakby był wklejony do zbiorniczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Wyglada jednak ze ten czujnik jest razem ze zbiorniczkiem , bo nawet w katalogu jest pokazany zbiorniczek z czujnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam u mnie ten sam problem od jakiś 2 tygodni - przewody podciśnienia sprawdzone -ok , płyn w zbiorniczku na maxa , klocki razem z tarczami wymieniane jakieś 7 - 8 miesięcy temu , niedawno wymieniane tylne hamulce - bębny razem z okładzinami i co teraz muszę obczajić chyba ten czujnik na zbiorniczku wyrównawczym - kontrolka świeci cały czas , chodz niekiedy zgaśnie ostatni jechałem z Polski do Belgi i kontrolka zgasła na jakiś czas a potem znów się zaświeciła , a zauwarzyłem jeszcze ze wcześciej raz świeciła , raz mrugała , a teraz świeci cały czas ! Jak macie jeszcze jakieś pomysły to dajcie znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Sprawdz czy masz szczelne przewody hamulcowe idace do tylnich kol,, u mnie zgnily i tak kontrolka sie zapalala az wkoncu zauwazylem ze przewody sa przegnite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 ok sprawdzę - tylko ze auto stoi przykładowo tydzień w garazu , poniewarz do pracy jeżdzę służbowym autem i tylko na weekend wyjeżdzam , zeby go przysłowiowo przepalić i nie ma zadnej kropelki nigdzie poda autem , a jeśli było by coś z przewodami to by gdzieś płyn mi wyciekał - tak myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemcio_s Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam, mam takie pytanie. Co może być przyczyną zapalającej się kontrolki hamulca ręcznego podczas hamowania silnikiem? Zapala się a kiedy wciśnie sie sprzęgło i wrzuci na luz gaśnie ? Płyn jest i nie ucieka a siła hamowania normalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 A zajrzyj sobie tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/38416-p11wp11-hamulce-primera-td/ post nr.16 Nawet dużo szukać nie trzeba,inne tematy z tym problemem też były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemcio_s Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 no tak tylko u mnie jak opisałem zapala się kontrolka jak zdejmę nogę z gazu i nie dotykam w ogóle się do hamulca a w tym temacie ludzie mieli ten problem ale podczas hamowania właśnie hamulcem no i poza tym jest jeden podobny temat ale nie ma tam podanej przyczyny tego zjawiska, w moim też się zaświeca przy włączeniu biegu wstecznego a problem zaczął się, gdy mechanik ustawiał mi zbieżność, po pierwsze zrobił to fatalnie a po drugie w dwa, trzy dni po tym właśnie zaczął się ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.