kylo_k2 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Witam. Podłączyłem zegar ciśnienia turbo i podkręciłem turbinę ale max co uzyskałem to 0,6 bara i potem otwiera sie zawór upustowy O ten. Czy z tym coś sie robi, reguluje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 tego się nie reguluje - ale możesz go przerobić, to jest prosta konstrukcja ze sprężynką, zwiększysz jej napięcie zwiększy się ciśnienie otwarcie, ale że przy 0,6 się otwiera to bardzo dziwne bo nominalnie turbina ma pompować do 0,7, na pewno się on otwiera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 To tu jest zawór bezpieczeństwa? Jest jeszcze zawór upustowy przy turbo, może on jest inaczej wyregulowany i tam Ci upuszcza. Sprawdź czy cięgno z niego sie nie rozregulowało. Moze też być zmęczenie sprężyn np z przegżania ale...to tylko wymyślona teoria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Otwiera sie bo słychać jak upuszcza ciśnienie. Ogólnie trochę mi brakuje mocy w tym aucie a mam go juz 7 lat i ma tej mocy tyle samo co miał, ale szukam rozwiązania. Krótki romans z R20 zakończył sie sprzedażą bo to nie to samo co wd21 i teraz chce trochę pomotać TI. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 napisz jeszcze co rozumiesz przez podkręciłem turbinę żebyśmy mieli jasność, co dokładnie zrobiłeś, bo jeżeli ten "grzybek" puszcza to raczej go wymień i tyle, jak pisze dzem to jest zawór bezpieczeństwa i jak pisałem przy dużo wyższym ciśnieniu sie otwiera, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 20 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Zwykła regulacja cięgła, Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 a ile Ci dmuchała przed regulacją ? a ile po ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 20 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Nie sprawdziłem tego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariah Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Jak masz zegar ciśnienia wywal ten zawór i zaślep (calowy korek). Ustawisz ciśnienie cięgnem przy turbo, resztę spalin upuści WG i po sprawie. Bez ruszania dawki na pompie pewnie to co uzyskasz to około 1 bara dopiero powyżej 3 tyś obr. Aha, u mnie turbo przed ruszenie sztangi pompowało 0,65 bara, mimo że zawór bezpieczeństwa nie upuszczał ciśnienie i był sprawny. Tak poza konkursem to nie rozumiem po co wsadzali ten zawór bezpieczeństwa. Tzn. rozumiem do czego służy i jak działa, ale turbo nie da ciśnienia większego niż wytworzą spaliny co jest sterowane zaworem upustowym. I chyba w TII (przynajmniej w niektórych, może po lifcie - nie zagłębiałem się aż tak) są kolektory bez tego zaworu, a różnica tylko w sterowaniu pompą po lifcie (turbo inne, ale ciśnienie tez ustawiane cięgnem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Jedan uwaga. Turbo do tych 0,6 napompuje tylko pod obciążeniem. Więc manometr w układ i w drogę. Na kanale nie da max doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Jedan uwaga. Turbo do tych 0,6 napompuje tylko pod obciążeniem. Więc manometr w układ i w drogę. Na kanale nie da max doładowania. To wiadomo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jak masz zegar ciśnienia wywal ten zawór i zaślep (calowy korek). Ustawisz ciśnienie cięgnem przy turbo, resztę spalin upuści WG i po sprawie. Bez ruszania dawki na pompie pewnie to co uzyskasz to około 1 bara dopiero powyżej 3 tyś obr. Aha, u mnie turbo przed ruszenie sztangi pompowało 0,65 bara, mimo że zawór bezpieczeństwa nie upuszczał ciśnienie i był sprawny. Tak poza konkursem to nie rozumiem po co wsadzali ten zawór bezpieczeństwa. Tzn. rozumiem do czego służy i jak działa, ale turbo nie da ciśnienia większego niż wytworzą spaliny co jest sterowane zaworem upustowym. I chyba w TII (przynajmniej w niektórych, może po lifcie - nie zagłębiałem się aż tak) są kolektory bez tego zaworu, a różnica tylko w sterowaniu pompą po lifcie (turbo inne, ale ciśnienie tez ustawiane cięgnem). T II pompował mi do 1.0 bez problemu, a zaworu nie było. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.