troy Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Witam, mam taki problem z swoim Nissanem z 2009 roku że praktycznie zawsze jak go odpale i jest zimny to mam dziwny spadek obrotów i szarpie budą, potem nagle obroty wskakują aż na 2000 obrotów po czym spadają, dzieje się tak tylko na zimnym silniku czyli np. jak zostawie auto pod pracą i za 8 godzin go odpale to znowu to samo, a jak go odpala jak jeszcze silnik nie jest zimny to ładnie wszystko odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Pewnie przepustnica Poczytaj tu, ewentualnie tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Albo sonda lambda. Spalanie bez zauważalnego wzrostu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troy Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Albo sonda lambda. Spalanie bez zauważalnego wzrostu? W ogóle to teraz przez 2 dni nic się nie działo, jakieś czary normalnie... Spalanie powiem ci że ciągle chyba to samo bo po zatankowaniu LPG, zeruje licznik i ciągle tyle samo przejeżdżam, różnica niekiedy max 10-15 km. Ale to przy LPG bardzo normalne, bo z tego co wiem to ma inna objętość jak jest ciepło/zimno itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Dożyliśmy czasów, że na oko czy czuja za bardzo nie da się podać konkretnej diagnozy. Trzeba silnik podpiąć pod kompa i odczytać błędy, bo możliwości może być wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troy Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Dożyliśmy czasów, że na oko czy czuja za bardzo nie da się podać konkretnej diagnozy. Trzeba silnik podpiąć pod kompa i odczytać błędy, bo możliwości może być wiele. Błędów brak. Po wymianie paliwa, objawy ustały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Gdzie tankowałeś do tej pory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listomek2015 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Pewnie na cpn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waden Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Błędów brak. Po wymianie paliwa, objawy ustały. Mojego Nota 1,4 Visia kupiłem w marcu 2013. W lipcu 2013 co kilka dni przy pierwszej próbie uruchomienia obroty wchodziły płynnie od "0" do prawie "2000" i spadały do ok. "800", budą zaczynało szarpać i albo "zdechł" albo wchodził na ok. "1200". Po kilku przypadkach wizyta w ASO-Kraków Jasnogórska ale tam wsio OK. Ciekawi byli jak to wygląda "naprawdę" W sierpniu 2013 powtórka z rozrywki. Nagrałem zachowania obrotomierza i do serwisu (na dwa dni). Obdzwonili podobno inne serwisy bez rezultatu i nie podano mi przyczyny. Po w/w kilkunastu "razach" usterka "zdechła" samoistnie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.