Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12]1.9 dci Trzęsie silnikiem - ale nie zawsze


clavikord
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem mam następujący. Na jalowych obrotach trzęsie silnikiem a co za tym idzie całą budą oraz klekocze tak jakby był świeżo po odpaleniu przy -20 stopniach. Pomimo iż temp roboczą ma od dawna. Nie jest to stały objaw. Raz nim rzuca, raz pracuje na jalowych gładko i prawie wogole nie drga. Tak jak powinien. O co tu może chodzić? To tylko na jalowych. Z przyspieszeniem i jazda nie ma żadnych problemów. Ładnie wchodzi na obroty. Brak błędów. Brak związku z klimatyzacją.

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez clavikord
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może dwumasa już pada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumasa sprawdzona. Jest ok. Poduszki... Gdyby to bylo przy każdych jalowych obrotach to spoko. Ale zdarza się, że jest ok.

 

Co do koła pasowego - W przyszłym tygodniu leci na rozrząd to wyjdzie na jaw.

 

 

Osobiście mi się wydaje, że to ma raczej związek z paliwem, czujnikami. Trza by chyba sprawdzić jak wtryski działają w obu tych stanach.

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Samochód stoi u mechanika. Przepływomierz niedokrecony do obudowy, EGR do wyrzucenia, tak zaklejony sądzą, że dwa dni się męczył żeby go wyciągnąć z kolektora. Musiał przyspawac rączkę, żeby go "wyrwać".

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez clavikord
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie też się tak dzieje i jutro dzwonie do mechanika by zobaczył co i jak . Rok temu czyszczony EGR i kasowany błąd , co do reszty koło pasowe jakieś 2 lata temu robione . Zobaczymy co u mnie wyjdzie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, odświeżam.

Więc tak - EGR wstawiony nowy, wyłączony w pozycji zamkniętej - czyli go nie ma. Poduszki (lizaki) góra i dół wymienione. Zastosowany został Liqui Moly Diesel Spulung (bezpośrednio wprowadzony do wtrysków, pracował pół godziny tylko na tym środku). Dwumasa jest ok. Nie wiem jakie są korekty wtrysków i co komp twierdzi na ich temat, bo nie mam dostępu do takiego kompa z takim programem - może ktoś z Wawy albo okolic ma?) Także wiązałbym już tylko wtryski ew. może czujnik położenia wału?

 

Przypomnę objawy. Czy ciepły czy zimny, bez względu na obciążenie, raz pracuje na jałowych gładko jak stół - żadnych wibracji ani klekotu, a raz, trzęsie całą budą, słychać klekot (ale trzyma równo obroty). Tylko na jałowych. Nie ma problemów w trakcie jazdy. To się potrafi wszystko zmienić nawet na takim krótkim dystansie jak w miescie od świateł do świateł. Raz jest git raz źle. Obroty są takie same w obu stanach.

 

Także, gdyby ktoś z Wawy i okolic - mogą być większe okolice - posiadał kompa z programem, i jeszcze chciałby się spotkać, porozmawiać, potestować i posprawdzać to prosiłbym jakąś wiadomość na PW. Jakby jeszcze miał 1.9 dci to już w ogóle byłoby super. Kabel OBD - USB gdzieś mam, na codzień używam modułu elm127 na BT i aplikacji na telefon, ale tam nie ma takich danych jak korekty wtrysków.

Edytowane przez clavikord
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...