clavikord Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Witam, problem mam następujący. Na jalowych obrotach trzęsie silnikiem a co za tym idzie całą budą oraz klekocze tak jakby był świeżo po odpaleniu przy -20 stopniach. Pomimo iż temp roboczą ma od dawna. Nie jest to stały objaw. Raz nim rzuca, raz pracuje na jalowych gładko i prawie wogole nie drga. Tak jak powinien. O co tu może chodzić? To tylko na jalowych. Z przyspieszeniem i jazda nie ma żadnych problemów. Ładnie wchodzi na obroty. Brak błędów. Brak związku z klimatyzacją. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Września 2016 przez clavikord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 A może poduszki pod silnikiem uszkodzone, przy większych obrotach się to wszystko wyrównuje i nie trzęsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 A może dwumasa już pada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 albo koło pasowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 1 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) Dwumasa sprawdzona. Jest ok. Poduszki... Gdyby to bylo przy każdych jalowych obrotach to spoko. Ale zdarza się, że jest ok. Co do koła pasowego - W przyszłym tygodniu leci na rozrząd to wyjdzie na jaw. Osobiście mi się wydaje, że to ma raczej związek z paliwem, czujnikami. Trza by chyba sprawdzić jak wtryski działają w obu tych stanach. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Samochód stoi u mechanika. Przepływomierz niedokrecony do obudowy, EGR do wyrzucenia, tak zaklejony sądzą, że dwa dni się męczył żeby go wyciągnąć z kolektora. Musiał przyspawac rączkę, żeby go "wyrwać". Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Września 2016 przez clavikord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Możliwe że któryś wtrysk nie domaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil23xxk Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Witam U mnie też się tak dzieje i jutro dzwonie do mechanika by zobaczył co i jak . Rok temu czyszczony EGR i kasowany błąd , co do reszty koło pasowe jakieś 2 lata temu robione . Zobaczymy co u mnie wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marex666 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Mam taki sam objaw. Można sprawdzić wtryski kompem podczas pracy? Samochód jeździ normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Witam, odświeżam. Więc tak - EGR wstawiony nowy, wyłączony w pozycji zamkniętej - czyli go nie ma. Poduszki (lizaki) góra i dół wymienione. Zastosowany został Liqui Moly Diesel Spulung (bezpośrednio wprowadzony do wtrysków, pracował pół godziny tylko na tym środku). Dwumasa jest ok. Nie wiem jakie są korekty wtrysków i co komp twierdzi na ich temat, bo nie mam dostępu do takiego kompa z takim programem - może ktoś z Wawy albo okolic ma?) Także wiązałbym już tylko wtryski ew. może czujnik położenia wału? Przypomnę objawy. Czy ciepły czy zimny, bez względu na obciążenie, raz pracuje na jałowych gładko jak stół - żadnych wibracji ani klekotu, a raz, trzęsie całą budą, słychać klekot (ale trzyma równo obroty). Tylko na jałowych. Nie ma problemów w trakcie jazdy. To się potrafi wszystko zmienić nawet na takim krótkim dystansie jak w miescie od świateł do świateł. Raz jest git raz źle. Obroty są takie same w obu stanach. Także, gdyby ktoś z Wawy i okolic - mogą być większe okolice - posiadał kompa z programem, i jeszcze chciałby się spotkać, porozmawiać, potestować i posprawdzać to prosiłbym jakąś wiadomość na PW. Jakby jeszcze miał 1.9 dci to już w ogóle byłoby super. Kabel OBD - USB gdzieś mam, na codzień używam modułu elm127 na BT i aplikacji na telefon, ale tam nie ma takich danych jak korekty wtrysków. Edytowane 8 Listopada 2016 przez clavikord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil23xxk Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 u mnie była poduszka silnika i mechanik ją obciął i drgania ustały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.