pele Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 witam.tak jak w temacie . podejrzewam czujnik położenia wału albo pompe paliwa .moje pyt. czy mogę jeszcze pojeżdzić tydzień? bo z reguły odpala a raz na 10 razy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 witam.tak jak w temacie . podejrzewam czujnik położenia wału albo pompe paliwa .moje pyt. czy mogę jeszcze pojeżdzić tydzień? bo z reguły odpala a raz na 10 razy nie wskazane byłoby jak najszybciej zdiagnozować i usunąć usterkę bo jak odpala 1 na 10 razy to tygodnia autko może nie wytrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pele Opublikowano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 kolega mnie żle zrozumiał na 10 razy odpala 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 kolega mnie żle zrozumiał na 10 razy odpala 9 sorry faktycznie nie doczytałem, to zmienia postać rzeczy autko tydzień powinno wytrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listomek2015 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 To raczej ja bym jezdził aż stanie będzie łatwiej zdiagnozować (może być to jakiś bzdet świece itp) raczej czujnik odpada już byś stał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 swece mozna wymienic jak dawno nie były wymieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pele Opublikowano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 wydaje mi się, że świece do wymiany, bo ich nigdy nie wymieniałem ,a samochód jak 50% almer bierze olej co o tym sądzicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listomek2015 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Może zbliżać się jego koniec jak dużo nie bierze to może na razie dolewać ale nie minie naprawa chcąc dalej krążyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Ostatnio miałem identyczny przypadek. Raz na jakiś czas (N16 1,8l) nie odpalała, potem coraz częściej aż przestała odpalać w ogóle. Odkręciłem zakrętkę, wyjąłem pompę paliwa, a w zagłębieniu pod pompą przynajmniej pół litra jakiejś białej cieczy ( w kolorze mleka). Najpierw pomyślałem, że to wina zatankowania na jakiejś dziadowskiej stacji ale po rozmowie z synem uznaliśmy, że nikt nie tankował poza Statoilem. Coć mnie tknęło , zajrzałem pod nadkole i dokładnie obejrzałem rurę idącą od wlewu do zbiornika. Okazało się, że rura przerdzewiała i była w niej dziura o średnicy prawie 2 cm. Ponieważ było to w czasie kiepskiej pogody (masa opadów) woda dostawała się do zbiornika, a pompa skutecznie mieszała ją z benzyną tworząc emusję podobną do chłodziwa stosowanego np w tokarkach. Musiałem przedmuchać cały układ paliwowy, zlać prawie 20l benzyny, zatkać dziurę w rurze (opaski+ kawał grubej gumy) i od tego czasu mam spokój. Piszę o tym, ponieważ N16 gnije w różnych dziwnych miejscach -ale czegoś takiego to bym się nie spodziewał. Aha, jeszcze jedno- ze zbiornika sciągnąłem całą masę rdzy przy pomocy magnesu neodymowego. Oczywiście rozebrałem i wyczyściłem bardzo dokładnie całą pompę paliwa- wewnątrz było również mnóstwo rdzy i innego syfu (łącznie z "mlekiem"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.