Black Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Witam, mam problem z autem wciskam gaz auto nie przyśpiesza obroty rosną. Na początku auto miało tak tylko na 4 i 5 biegu z upływem czasu jest na wszystkich biegach, pierwsze pomoce i propozycje to wymiana przepływki znalazłem używaną kupiłem i było ok (jechałem sam) wieczorem tego samego dnia jechał już mój kolega i 4 opony w bagażniku auto chodzi tak jak by mi ktoś sprzęgło wciskał a ja wciskałem gaz, gdy jechałem sam auto się już zbierało znacznie lepiej lecz mocniejsze wciśnięcie pedała gazu powodowało wysokimi obrotami i zero przyśpieszenia. Check świeci lecz błędu nie mam nie wiem czemu ostatni check jaki miałem P0300 i P0335. Na starej przepływce auto chodzi jeszcze gorzej niż na nowej na której jest znaczna różnica. Edytowane 27 Września 2016 przez Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Sprzęgło do wymiany na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Jakieś inne, tańsze propozycje ew. sposób na potwierdzenie że to sprzęgło? Edytowane 27 Września 2016 przez Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Black - czytałeś tutaj? (zobacz post #6) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66648-p11144-qg18de-p0300-obrotomierz-szaleje-auto-muli-pomocy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Jakieś inne, tańsze propozycje ew. sposób na potwierdzenie że to sprzęgło? Objawem zużycia sprzęgła jest tzw. ślizganie się, które oznacza zużycie okładzin ciernych tarczy. Przypadłość tę łatwo zdiagnozować, gdyż w przypadku jej wystąpienia podczas wciśnięcia pedału gazu, obroty zwiększają się, lecz nie powoduje to wzrostu prędkości. Problem ten może wystąpić także podczas ruszania z miejsca, a w szczególności pod górkę, kiedy to siły działające na sprzęgło są największe. Jak to można sprawdzić: uwaga robisz na własne ryzyko Pojazd poddaje się testowi podczas jazdy, najlepiej – wiodącej na pewnym odcinku pod górę. Należy w tym celu rozpędzić normalnie obciążony pojazd, aby móc włączyć najwyższy bieg i utrzymywać przy tym obroty na poziomie około 1500/min. Jeżeli po gwałtownym naciśnięciu pedału gazu samochód nie zacznie przyspieszać lub będzie to robił bardzo powoli, a obroty silnika wyraźnie wzrosną (sprzęgło będzie się ślizgać), dowodzić to będzie, że okładziny cierne są zużyte. Wówczas należy jak najszybciej przerwać test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Objawem zużycia sprzęgła jest tzw. ślizganie się, które oznacza zużycie okładzin ciernych tarczy. Przypadłość tę łatwo zdiagnozować, gdyż w przypadku jej wystąpienia podczas wciśnięcia pedału gazu, obroty zwiększają się, lecz nie powoduje to wzrostu prędkości. Problem ten może wystąpić także podczas ruszania z miejsca, a w szczególności pod górkę, kiedy to siły działające na sprzęgło są największe. Jak to można sprawdzić: uwaga robisz na własne ryzyko Pojazd poddaje się testowi podczas jazdy, najlepiej – wiodącej na pewnym odcinku pod górę. Należy w tym celu rozpędzić normalnie obciążony pojazd, aby móc włączyć najwyższy bieg i utrzymywać przy tym obroty na poziomie około 1500/min. Jeżeli po gwałtownym naciśnięciu pedału gazu samochód nie zacznie przyspieszać lub będzie to robił bardzo powoli, a obroty silnika wyraźnie wzrosną (sprzęgło będzie się ślizgać), dowodzić to będzie, że okładziny cierne są zużyte. Wówczas należy jak najszybciej przerwać test Jakie mogą być skutki uboczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Skutki uboczne- spalone sprzęgło i brak możliwości dalszej jazdy. Ale taką próbę można przeprowadzić, byle do górki na której będziesz próbował sprzęgło nie było 30 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Wystarczy na postoju wrzucić 3 lub 4 i powoli puszczać pedał sprzęgła, jeśli auto nie będzie gasło to sprzęgło do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 No dobra wiec albo rozrząd albo sprzęgło nic innego już nie może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Skutki uboczne- spalone sprzęgło i brak możliwości dalszej jazdy. Ale taką próbę można przeprowadzić, byle do górki na której będziesz próbował sprzęgło nie było 30 km kolega ma rację - w skrajnym przypadku tak będzie - z drugiej strony jednak większość mechaników tak sprawdza i rzadko staje się to najgorsze, ale to twoje autko jak i decyzja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Jeśli się ślizga to i tak mu już nic nie zaszkodzi. Będzie się tylko ślizgało bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Wystarczy na postoju wrzucić 3 lub 4 i powoli puszczać pedał sprzęgła, jeśli auto nie będzie gasło to sprzęgło do wymiany. Auto gaśnie, wiec łańcuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Przy ślizgającym się sprzęgle nie musi nie gasnąć na postoju - za duże obciążenie, zależy od stanu tarczy. Miarodajna jest próba w czasie jazdy czy auto przyśpiesza zgodnie ze wzrostem obrotów czy też obroty rosną szybko a auto przyśpiesza powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Tak jak pisze ArtekR, jeśli sprzęgło nie jest całkiem trup to nie musi zgasnąć ale jeśli by nie gasło to wtedy masz 100% pewność. Zrób test na drodze po górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Teraz to to chodzi tak że jak nie wjadę pod górkę z rozpędu to nic z tego nie ma i dosłownie katuje samochód na jedynce, czekam do poniedziałku i jadę na warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.