leszekns Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Czy ktoś wymieniał sam płyn w chłodnicy . Chcę się zabrać i potrzebuje wskazówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 ale do czego?? zdejmujesz węże wylewasz, wlewasz i po sprawie, jak nie chcesz wymieniać nigdzie dalej to zaciskasz węże pomiędzy chłodnica a silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 moze jest jakis korek spustowy , niektóre mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Mamy koreczek aby przewodów po Dinowemu nie szarpać A jakim płynem masz zamiar zalewać ??? Ja zalewałem i zalewam tym - http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/plyn-do-chlodnic.html Jak zalejesz nowy płyn, uruchom silnik i włącz temperaturę grzania wnętrza na MAX!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 I przepłukać chłodnice przy okazji 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 A jest jest dedykowany preparat http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/prestone-plukacz-do-chlodnic.html#more-45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Też spoko, ja jednak zawsze przelewam solidnie wodą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 koreczkiem to będzie lecieć i lecieć do tego płukanie przez koreczek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Ja wyjmuje termostat i zaraz jest po sprawie :-) ew. Można wykręcić śrubę spustowa bloku silnika, ale to już trzeba się nasiłować 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Ja nie spieszę się przy samochodzie jeśli olej spuszczam 1 godzinę to na glikol mogę czekać 2 godziny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 No, nie wszyscy mają tyle wolnego czasu ;D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 A z takiego spuszczać... https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/de/Ebmw17.JPG/1024px-Ebmw17.JPG Doba to mało 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Panowie zaradny Gospodarz znajdzie czas na wszystko a na fajrant to i gospodynie wymasuje solidnie bo cuś zaczyna narzekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Jak Ci baba narzeka, to pilnuj sasiadow. Co do spuszczenia plynu to pikus, a jedynym problemem jest prawidlowe odpowietrzenie ukladu, gdyz czasami nic sie nie robi, czasami dmuchawka max, itd.. a czasami trzeba szukac odpowietrznika, gdyz nieprawidlowe odpowietrzenie moze doprowadzic do przegrzania sie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Ten filmik wszystko ładnie pokazuje. Tylko gość mógł przepłukać układ . No i chyba tym płynem PRESTONE co pisałeś zaleje. Dzięki EDZIO Edytowane 28 Września 2016 przez leszekns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Nie ma za co Prestone trzyma jakość od lat! ja na nim nigdy nie miałem problemów z układem chłodzenia Tylko nie zapomnij dobrze odpowietrzyć układu i dać max temp na nagrzewnicę ! HR16DE w układzie pływa 6.3l - HR18DE pływa 6.8l Kazik ja już baby nie muszę pilnować ja od 10 lat całego osiedla pilnuję bo żem damski krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) EDZIU , a jak dobrze odpowietrzyć ten układ ??? Chyba dolewać na początku do stanu co Edytowane 28 Września 2016 przez leszekns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Po wylaniu i zalaniu nowego płynu złap przewody i ściskaj wtedy powinien wciągnąć kapkę więcej płynu na zimnym ! Kiedy zrobisz Max temperaturę i odpalisz silnik to obserwuj korek zaczną pojawiać się bąbelki powietrza, sprawdzaj przewody muszą być gorące i pełne nie flaki - popompuj górny i dolny przewód dolewaj ubytki na bieżąco! zobacz czy zacznie lecieć ciepłe powietrze!! Kiedy zacznie lecieć ciepłe przegazuj na obrotach niech włączy się wentylator musi włączyć się wentylator i dolny przewód i górny musi być gorący !! Włączył się wentylator to jeśli bąble nie lecą! wyłącz silnik i zamontuj pojemnik dolej do max w wyrównawczym i kontroluj ubytki płynu i uzupełnij Ja to ostro gniotę te przewody aby więcej wlazło płynu, nigdy nie płukałem układu bo nigdy nie doprowadziłem aby płyn jaki by nie był czerwony niebieski żółty stracił klarowność !!! Ludzie nie zmieniają płynu po 10 lat to tam w układzie szlam jest, tak to trzeba płukać ale nie wodą z kranu tylko wodą dystylowaną i płukanka Prestone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 to nie ma w tym modelu - jak w P12 - śruby odpowietrzającej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Nic mi nie wiadomo gdzie znajduję się takowa śruba Serwis Nissan też nie chciał zdradzić gdzie jest ta śruba odpowietrzająca, powiedzieli że najlepiej do nich przyjechać oni zrobią to lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 OK..Myślałem że jest odpowietrznik , ale widocznie niema bo na filmiku też nie pokazali , tylko gniutł przewody i dolewał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Pewnie gdzieś jest ale ja go u siebie nie namierzyłem Liczę że forumowy fachura przeczyta i nam napiszę gdzie on jest a jak się dowiem to odkręcę go za 5 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 W p12 jest na aluminiowej obudowie termostatu, zaraz nad plastikową osłoną termostatu. Nie do pominięcia. odpowietrzanie z nią jest banalne i b. szybko załatwia się temat napełnienia układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Może gdzieś ona tu się ukrywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 9 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Czy to jest ta śrubka przy tym czarnym korku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.