Edek01 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Jak widać śrubka na tym czarnej bańce i wydaje mi się że to jest śrubka od odpowietrzania, ale tego nie wiem bo mi się tylko wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 9 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) No być może , ale na tym filmiku nie było wzmianki o odpowietrzaniu . Edytowane 11 Października 2016 przez Sky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Zmieniłeś ten płyn czy się zabierasz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) Płyn już kupiłem , za wymianę wezmę się jak w robocie się obrobię ,bo robię prawie codziennie od rana do wieczora. Dziś wymieniłem klocki Chan. Z przodu ,bo już nie dało rady jechac tak piszczaly na zakretach Edytowane 11 Października 2016 przez Sky 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Klocki były dobre ale piszczały ??? Jaki płyn kupiłeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Płyn kupiłem ten co ty proponowałeś PRESTONE i środek do płukania też , przepłukam układ przy okazji . A klocki jak się dowiedziałem to mają takie blaszki na końcach i w momencie kiedy zbliżają się do końca ich żywota to te blaszki trą o tarcze i to sygnalizuje żekomo koniec życia klocków , u mnie tak było . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Długo scieka płyn tą śrubką? Tak kiedy trzeba to blaszki grają koncert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 To co - lepiej węża zwalić z chłodnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Nie!!nikt cię nie goni spuść nakrętką Myślałem że już wymieniłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Płyn już wymieniłem , okazało się to prostsze niż myślałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Napisał byś coś więcej?? To na Wiosnę sam zmienię jak tak prosto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekns Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Edziu tu nie ma praktycznie nic do roboty . Postępowałem tak jak na filmiku który zamieściłeś. Oczywiście zaczynasz od odkręcenia wszystkich korków z góry ,chłodnica i zbiorniczek wyrównawczy .Robimy to oczywiście na zimnym silniku. Następnie pod spodem znajduje się ten koreczek na krzyżaka - odkręcamy go - tylko uważaj pomału bo mi chlipło po twarzy płynem.I do wiadra ze starym , wcale tak długo nie ścieka. A zbiorniczek wyrównawczy można wyjąć bez ściągania wlotu powietrza (bo można spinki stracić)i dokładnie go umyć . potem jak już wszystko zleci ,to zanim założysz zbiorniczek to zalej chłodnicę nowym płynem na maxa, i gnieć węża w celu przejścia płynu wyżej, to działa. Bez zbiorniczka łatwiejszy dostęp do tego aby rękę tam wsadzić. No i na końcu zakładasz zbiorniczek i zalewasz do poziomu max.On po kilu dniach jeszcze sam się odpowietrzy - ja dolałem może ze dwie setki. Ogółem kupiłem płynu dwie bańki 4L , a poszło 6 L niecałe. Powodzenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Dzięki za info na Wiosnę wymienię No i po wymianie płynu Nissan niebieski na Prestone gotowy płyn żółty 5ć lat żywotności Jednak płukałem prestone płukanką, bo maluśkie gluty pływały tak jak by się stary płyn zważył Zlałem stary płyn na zimnym silniku ,zalałem na zimnym płukankę i wodę dystylowaną do pełna właziło 6l oczywiście pumpująć węzami .. I tak dwa razy po płukance , czysta woda zaczęła lecieć ... Stary myk mechaników aby zlać wszystko Na koniec na ciepłym tak tak na ciepłym silniku zlałem wodę i poczekałem aż ostygnie silnik . Do pustego obiegu przy pumpowaniu i odpalonym silniku nagrzewie na MAX wlałem 7l Prestona razem z zbiorniczkiem wyrównawczym Nic się nie zapowietrzyło, grzeje jak w afryce po ustawieniu HI 4 godziny roboty, układ czyściutki i teraz żółciutki jak hamulcowy uuu Galante ............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.