pagin Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Witam, Uszkodzil mi sie mechanizm recznej regulacji prawego lusterka w Almera N16 FL. Uszkodzil to znaczy ze nie dziala ustawianie lusterka przy pomocy manipulatora dostepnego wewnatrz kabiny. Lusterko nie rusza sie przy poruszaniu manipulatorem i caly zcas jest w pozycji jak na zdjeciach Czy mozna naprawic ta usterke? Jak? Jezeli nie mozna naprawic i konieczna jest wymiana lusterka na inne (np z demontazu) to czy mozliwe jest przelozenie lakierowanej czesci obudowy z obecnego lusterka do innego lusterka. Jak mocowana jest lakierowana czesc? Na klej? Na zatrzaski? Jak ja zdemontowac bez uszkodzenia? Dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Osłona jest na zatrzaskach, należy delikatnie podważyć i wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pagin Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Osłona jest na zatrzaskach, należy delikatnie podważyć i wyjdzie. Dzieki za odpowiedz. Ile jest zatrzaskow, jak sa rozmieszczone, czy masz jakis rysunek lub zdjecie? Innymi slowy: jak sie do tego zabrac by nie polamac tych zatrzaskow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas6691 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Dzieki za odpowiedz. Ile jest zatrzaskow, jak sa rozmieszczone, czy masz jakis rysunek lub zdjecie? Innymi slowy: jak sie do tego zabrac by nie polamac tych zatrzaskow? Witam. Może to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pagin Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ze zdjec wyglada mi na to ze zatrzaski sa przy krawedzi u gory i domyslam ze takze na dole Na zdjeciu jedno z gniazd zatrzasku jest chyba wylamane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Opisze sposób demontażu "łopatologicznie". Ważne lusterko ma być demontowane w pomieszczeniu o przyzwoitej temperaturze. Plastik w niskiej temperaturze może popękać. Osłonę demontujemy od góry lusterka. Są tam 4szt takich zapadek ślizgowych w kształcie trójkąta. Natomiast od dołu są 4 zaczepy wyprofilowane pod kątem prostym, otwieranie osłony lusterka od dołu spowoduje ich wyłamanie. Osłona od góry i po bokach na krawędzi ma taki rant wewnętrzny który trochę utrudnia demontaż. Są dwie metody demontażu, od góry włożyć np między obudowę a osłonę np.kartę płatniczą i wysuwać obudowę do tyłu ( karta wejdzie tylko ze 2mm ze względu na rant). Ewentualnie jeśli to nie da rezultatu to spróbuj odciągnąć lustro od góry i wypychać osłonę czterema otworami ( z takimi języczkami) które znajdują się w górnej części obudowy. Naciskaj na zapadki ślizgowe o których pisałem na początku lub bezpośrednio na wnętrze osłony. Prościej chyba nie da się opisać. Powodzenia. Osłona lustra przedstawiona przez wojtas 6691 trochę różni się od oryginalnej osłony od Almery N16 FL, jeśli nie jest to przekłamanie zdjęcia to oryginał ma w dolnej części( na zdjęciu od góry) trochę inny kształt. PS.Osłona jest sprężysta i wchodzi na swoje miejsce rozprężając się. Naciśnij ją od góry to może ułatwi demontaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pagin Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi Szczegolnie wielkie dla @robert45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.