Alladyn Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 itam serdecznie użytkowników tego forum i mam do Was bardzo nurtujące mnie pytanie a mianowicie o dokładną nazwę pewnej części. Jest to część gaźnika w postaci rurki gumowej która znajduje się pomiędzy gaznikiem a filtrem. Próbowałem znaleźć w Internecie w rożnych sklepach ta rurke gumowa/ uszczelkę Ale nie wiem pod jaka fachowa nazwa szukać i czy jest możliwe ze jeżeli ta guma jest peknieta w kilku miejscach to wtedy samochód na wolnych obrotach dusi się próbuje zgasnać oraz przy hamowaniu przygasa. Proszę o pomoc. Jest to samochód nissan primera p10 1.6 16v 95r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Może to pomoże w dokładnym określeniu o co Ci chodzi (: http://nissan4u.com/parts/primera/el_p10e/1995_1/type_143/fuel_and_engine_control/fuel_strainer_and_fuel_hose/ Przewód doprowadzający paliwo to przewód gumowy tego typu (sprawdź tylko średnicę): http://imged.pl/przewod-waz-gumowy-do-paliwa-i-oleju-6-3mm-13mm-8819516.html Jeśli ma pęknięcia to jak najszybciej go wymień (przede wszystkim ze względu na bezpieczeństwo). Objawy o których wspominasz mogą powodować nieszczelności jakie są w układzie podciśnienia (wymień wszystkie cienkie rurki gumowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Wydaje mi się że P10 na gaźniku przestali produkować w 1993. Daj najlepiej fotkę silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alladyn Opublikowano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 https://zapodaj.net/540ba862bd4ed.jpg.html https://zapodaj.net/c883b53a54759.jpg.html https://zapodaj.net/b0f011fd790c0.jpg.html https://zapodaj.net/772b02ec8c7db.jpg.html I tam znajduje się ta guma / uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Masz silnik na wielopunktowym wtrysku a nie na gaźniku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alladyn Opublikowano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Mechanik powiedział że to gaźnik. ... Więc co to będzie Więc jak bedie się nazywał ten element/część ponieważ muszę wymienić bo jest cały popekany, możliwe ze przez to samochód na wolnych obrotach gaśnie przygasa i podczas hamowanie też ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 To Ci chodziło o dolot powietrza a nie paliwa! - zmylił mnie ten gaźnik ) Szukaj łącznika gumowego przepustnicy o odpowiedniej średnicy: http://allegro.pl/lacznik-kolektora-ssacego-opel-vectra-b-1-6-16v-i6529944531.html , (sprawdzając średnicę gardzieli przepustnicy i filtra powietrza) - podałem to jako przykład, bo nie wiadomo czy średnica odpowiednia , no i cena , nie musi być Nissan. Ewentualnie kup używkę obudowy filtra powietrza do silnika GA16DE (tylko żeby w komplecie miał dobry łącznik) i dobrze skręć go obejmami. Obecnie fałszywe powietrze dostaje się do przepustnicy i silnik zachowuje się tak jak opisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alladyn Opublikowano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Czy pomógł by mi ktoś znaleźć na allegro lub innym sklepie online ten łącznik gumowy kolektora ssacego do Primery p10 1.6 16V 95r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.