Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Akumulator Almera N16 1.5 90KM


john80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie,

 

mam problem, zupełnie padł mi akumulator i to niestety w okresie, kiedy mój portfel kasą nie śmierdzi :-(

Czytałem różne wątki na forum i podobno w moim modelu zalecany jest 50 Ah w górę. Jako, że mam mały budżet to przymierzam się do Varty 44 Ah z prądem 440 EN. 

W aucie mam zmienione radio z fabrycznego na Pioneer, kamerkę samochodową (ciągle podpięta do ładowarki) i klimatyzację. Nie planuję używania Almery przez kolejne 10 lat, tylko max 2-3 lata.

 

Czy ten akumulator da radę? Silnik jest mały i według mojej wiedzy nie powinno być problemu, ale chciałbym się upewnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak masz zamiar go tam zamontować ale jak chcesz możesz tam nawet wsadzić 15Ah ze skutera, jak jeździsz głównie w trasach to nawet taki obleci.

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem, że ma...

ale to nie jest forum kabaretowe...

i wszystko się tłumaczy, jak jest jakiś problem...

a nie wyśmiewa...

pozdrawiam kolegę satyryka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak masz zamiar go tam zamontować ale jak chcesz możesz tam nawet wsadzić 15Ah ze skutera, jak jeździsz głównie w trasach to nawet taki obleci.

 

Normalnie, odkręcam klemy, wyjmuję akumulator i wsadzam nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pele: Nie ma, równie dobrze producent może zastosować rozrusznik 400W do silnika 2,5l (tak jak to najczęściej ma miejsce w przypadku S&S), a może prawie 800W jak w przypadku N16. Zależy.

Jonh80: Widziałeś sposób mocowania aku w N16? Pomijając że to niebezpieczne to z luźno zamocowanym akumulatorem albo podociakanym deskami czy czymkolwiek nie powinieneś przejść przeglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie,

 

mam problem, zupełnie padł mi akumulator i to niestety w okresie, kiedy mój portfel kasą nie śmierdzi :-(

Czytałem różne wątki na forum i podobno w moim modelu zalecany jest 50 Ah w górę. Jako, że mam mały budżet to przymierzam się do Varty 44 Ah z prądem 440 EN. 

W aucie mam zmienione radio z fabrycznego na Pioneer, kamerkę samochodową (ciągle podpięta do ładowarki) i klimatyzację. Nie planuję używania Almery przez kolejne 10 lat, tylko max 2-3 lata.

 

Czy ten akumulator da radę? Silnik jest mały i według mojej wiedzy nie powinno być problemu, ale chciałbym się upewnić.

Mówiąc krótko,każdy między 44Ah a 100Ah będzie dobry,pod warunkiem,że ten większy zmieścisz wymiarowo.

Piszesz,że mały budżet,a przymierzasz się do Varty.

Na rynku jest dużo tańszych firm i wcale nie gorszych.

Ważniejszy jest prąd ładowania od marki aku,bo nawet Vartę można zarżnąć w tydzień i nikt Ci nie uzna gwarancji jak padnie z tego właśnie powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...