hot4x4 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Witam serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem GR Y61 3.0 z 2000r i już mam pierwszy problem lista błędów jest następująca mianowicie w całym internecie nie mogę odszukać błędu 0023, 0033, 0055 może ktoś z was koledzy i koleżanki wie o co chodzi w mojej nowej skarbonce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Napisz co się dzieje z autem, to może spróbuję ci jakoś pomóc Kody nic mi nie mówią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot4x4 Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Problem polega na tym że traci móc. Nie wkreca się na obroty przy najmniejszym obciążeniu słabnie. Rano podczas pierwszego odesłania wielka chmura dymu,dodając gazu opornie i powoli wchodzi na obroty. Dopiero za drugim trzecim odpaleniem zaczyna współpracować. Jazda zamiast przyjemności staje się meczarnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Przy odpalaniu jak kopci spróbuj mu pomóc ręczną pompką, jest na obudowie, w którą wkręcasz filtr Filtr też bym wymienił Jeśli kopci na biało, to wskazywałoby na zapowietrzony układ W 3,0 układ łatwo się zapowietrza, ale trudno do odpowietrzyć Sprawdź czy odpowietrzenie zbiornika paliwa nie jest zatkane, bo jeśli tak, to może tworzyć się w zbiorniku podciśnienie, które nie pozwoli pompie zassać odpowiedniej ilości paliwa Niedrożność odpowietrzenia baku objawia się zazwyczaj charakterystycznym sykiem przy odkręceniu korka wlewu paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot4x4 Opublikowano 18 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Dziękuję za wskazówki. Choć z drugiej strony czy jak by tak się działo to byłoby to regularne? A tak nie jest. Z ostatnich obserwacji zauważyłem,że na trzy odpalenia raz dymi jak wedzarnia a raz nawet chmurki nie puści. Dowiedziałem się,że przyczyną może być elektronika pompy wtryskowe (ponoć też częsta bolączka)lub jakiś czujnik położenia pedału gazu (to tłumaczyłoby brak reakcji na gaz i leniwe wkręcanie się na obroty ale nie dymienie. Może kumulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Najłatwiej byłoby podmienić pompę na sprawną, miałbyś wtedy wiedzę na temat pompy, może wizyta u zaufanego pompiarza? Jeśli potencjometr masz walnięty to faktycznie byłaby kumulacja, potencjometr używany kosztuje 150zł czyli tragedii nie ma, ale może się okazać, że wymienisz niepotrzebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot4x4 Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Wiesz może jak sprawdzić ten potencjomer? Wczoraj jeździłem cały dzień praktycznie cały czas po mieście i samochód jak marzenie śmigła a dziś już łapie muła:( A czy w warszawie jest ktoś godny uwagi i się zna i może prowadzi warsztat. I nie jest to serwis nissana bo aż tyle kasy nie mam żeby po kolei wymieniać część za częścią aż w końcu trafią w przyczynę Wiesz może jak sprawdzić ten potencjomer? Wczoraj jeździłem cały dzień praktycznie cały czas po mieście i samochód jak marzenie śmigła a dziś już łapie muła:( A czy w warszawie jest ktoś godny uwagi i się zna i może prowadzi warsztat. I nie jest to serwis nissana bo aż tyle kasy nie mam żeby po kolei wymieniać część za częścią aż w końcu trafią w przyczynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 poszło na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.