LukaszK78 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Witam, posiadam Nissana Maximę i mam padnięty termostat. W sklepach są dwa rodzaje termostatów, jak w temacie. Nie wiem, który kupić. Myślałem, że 95 ale mechanik puka się w głowę i twierdzi, że 82 lepsze. Ale wtedy przecież auto nie będzie w pełni dogrzane. Nie wiem co robić, pomóżcie. Maxima A33 V6 2.0 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 brał bym 82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Większość fabrycznych termostatów ma temperaturę otwarcia powyżej 90 stopni. Przy 80 stopniach silnik też będzie dobrze dogrzany a przede wszystkim najważniejszy jest dobre dogrzanie oleju a nie jego przegrzanie termostat 80 stopni zapewni odpowiednią temperaturę zarówno oleju jak i płynu chłodzącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Są różne temperatury otwarcia 95 st to bzdura w mojej Vołovinie mam 89 i pod maską jest jak w piekle a wiatrak włącza się przy 102 stopniach i te silniki sobie z tym radzą dobrze Nissana bym tak nie katował i brał ten 82 st bo są też do nissana 76 st i wszystko działa ok .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Bierz 82st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 dziękuję, wziąłem 82 Witam, przy 82 auto ciągle niedogrzane. Temperatura parownika max 70 st. C Gazownik sugeruje mi 95 st. i uważać latem. Szkoda, że nie ma termostatów 92 st. C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Ten 82C to chyba barszie dla diesla jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Na jakiej podstawie wnioskujesz, że silnik jest niedogrzany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 przy 82 auto ciągle niedogrzane. Temperatura parownika max 70 st. C Gazownik sugeruje mi 95 st. i uważać latem. U mnie czujnik temperatury w reduktorze podaje przez Gasdroida 70-80* a czujnik temperatury w silniku przez ELM 90-95* a wszystko jest na jednym układzie chłodzenia więc chyb anie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Parownik powinien mieć około 85 st. a jest 70. Czujnik temp. przez ELM pokazuje 87 st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.