Shad_86 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Witam Wszystkich! Piszę z zapytaniem czy ktoś z Was spotkał się z dużym zużyciem oleju silnikowego w Note? Co mam na myśli pisząc "duże zużycie" - po zrobieniu dwóch tras +/- 600 km, przy prędkościach od 70 do 140 km/h jestem zmuszony do dolania oleju, od 0,5 do nawet 1 litra. Wydaje mi się to trochę niepokojące. Udam się z tym do mechanika, ale chciałem jeszcze zasięgnąć rady u Was - użytkowników. Dodam tylko, że samochód jest z 2006 roku. Ma przebieg ok. 120 000 km (oficjalnie ). Podkreślam, jeśli chodzi o samochody jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość Z góry dziękuję za rady! Pozdrawiam serdecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Upssss.....u mnie od wymiany do wymiany nie dolewam nic, nie trzeba. Wymiana przy około 9-10tyś km. Mój ma na teraz 129tyś udokumentowanego przebiegu. Edytowane 15 Października 2016 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Zużycie oleju duże bez względu na rodzaj silnika sprawdzić najpierw czy nie ma wycieków może to uszczelka pod klawiaturą? Mogą być też uszczelniacze zaworowe. Sprawy silnika zostawiłbym na koniec bo to jest najdroższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 120 tys oficjalnie? Czyli masz czy nie masz potwierdzenia przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...