Gość kowc Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016   Ponieważ jestem tu nowy chciałbym się serdecznie przywitać w szanowanym gronie. Teraz drodzy Państwo do rzeczy, sprawa dotyczy mojego świeżego nabytku tj nissan murano 2.5 dci 2011 rok. Problem dotyczy skorodowanej rurki od skrzyni biegów do chłodnicy, rurkę zastąpiłem wężem gumowym, a teraz trzeba by uzupełnić olej w skrzyni podejrzewam że nawet ok 1l. Pytanie moje dotyczy którędy wlewać olej i gdzie sprawdzić poziom? Z serwisu dostałem informacje ze olej logicznie lejemy od góry natomiast poziom sprawdzamy wykręcając korek spustowy, ale nie wyciągamy jakiejś rurki, wszystko byłoby ok tylko nie mogę znaleźć tego korka, niema go tam gdzie jest zaznaczony na schemacie. I co ja biedny mam teraz zrobić  Proszę pomóżcie, wg mojej informacji nie jest to skrzynia cvt tylko "klasyczna" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.