michauek Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Witam. Mam następujący problem: podczas pokonywania progu zwalniającego coś strzeliło w zawieszeniu (dodam że bardzo głośno) i auto całkowicie siadło z prawej strony z przodu. Czy ktoś ma pomysł co mogło się złamać? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 z twojego opisu wygląda na drążek skrętny, wejdź po samochód i obejrzyj dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michauek Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Drążek wygląda na cały. Ale jedno pytanko: czy przy podniesionym aucie śruba regulacji tegoż drążka powinna być luźna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 powinna siedziec sztywno, napewno na wieloklinie strzelil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Raczej przeskoczył dlatego ten luz na śrubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 zaznacz sobie farbą lub markerem łącznie drążka z gniazdami na końcach drązka i spróbuj podkręcić śrubę regulującą. Jak przód się podniesie to przejedź się po dołkach żeby sprawdzić czy przeskakuje na wieloklinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michauek Opublikowano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Niestety przód się nie podniósł. Skręciłem na maks i nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 No to gniazdo drążka skrętnego musisz wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Co ma pomóc znaczenie markerem? Jesli przeskoczył na wieloklinie przy belce albo przy wahaczu to od razu będzie widać. Jeśli masz luźną śrubę a skreciłeś ją na maxa to na pewno przeskoczył. Wykonuj cały drążek skrętny, zobacz z której strony przeskoczył, wymień część na sprawną (o nową będzie ciężko). Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.