daw93 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Witam serdecznie, Mój problem polega na tym, że gdy ruszam przy ok.10km/h pojawia się metaliczne kliknięcie oraz coś w przednich kołach zachrobocze. Przy hamowaniu występuje takie samo kliknięcie. Podczas toczenia się również z przednich kół słychać jakby coś się obijało.. Dodam, iż objechałem kilku mechaników, stacji diagnostycznych i każdy rozkłada ręce. Dzięki takim wizytom wymieniłem wszystkie łączniki stabilizatorów, klocki z tarczami przód/ tył, amortyzatory ( jeden był rozlany), sworzeń wahacza, nie pamiętam co jeszcze ale trochę tego się uzbierało. Jeżdżę z tym od ponad pół roku. Objaw w ostatnim czasie się nasila. Kliknięcia oraz chrobotanie jest wyrazniejsze, lecz nie występują zawsze.. Postaram się dodać w najbliższym czasie jakiś film z tymi dzwiękami. Miał może ktoś podobny przypadek? Z góry dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 A to nie ma nic wspólnego a ABS? Chyba dawno temu , gdzieś na forum był poruszany podobny wątek... Ale głowy nie dam sobie uciąć Trzeba by poszukać... Lub to http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/104457-p12-18-wymiana-oleju-w-manualnej-skrzyni-bieg%C3%B3w/ale mechanicy pewnie rozróżniliby skąd to chrobotanie dochodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daw93 Opublikowano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Dziękuje za zainteresowanie. Przy toczeniu auta np z górki na luzie tez chroboli.. Zaciekawil mnie temat z Abs. W wolnej chwili poszukam coś więcej na ten temat. Gdyby coś przyszło jeszcze komuś do głowy to proszę napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...