piotr880 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Zapytam bo nie znalazłem lub źle szukałem według opisów w innym temacie , mam w aucie ten mający duże prawdopodobieństwo awarii silnik może ktoś i powoli wytłumaczyć co trzeba zrobić żeby go szlag nie trafił ? olej wymieniłem na nowy niby lepszy wiem że zacierają się paneweki = jakie kupić , od czego zacząć w tym przedsięwzięciu ? jaki to orientacyjny koszt , żebym wiedział że mnie któryś szanowny mechanik nie puścił w koszuli auto ma obecnie deko ponad 157 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Nie mam takiego i znam go tylko z widzenia. Z tego co inni piszą (rosjanie) to chodzi o nie właściwy materiał z którego są wykonane panewki. Choć są też i inne wersje o zbyt małej wydajności pompy olejowej. W każdym razie niezły przykład "planowego postarzania" jak Amelinowe bloki silnika koncernu VAG. Jeszcze taka ciekawostka, ponoć wału korbowego w tym silniku nie wolno szlifować - nienaprawialny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Pilnuj poziomu oleju na bagnecie , żeby był pod maximum i nie katuj go długą szybką jazdą. Co niedziela na tacę coś daj i powinno hulać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr880 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 olej trzymam na górnej kresce , z panewkami zrobię porzadek jak zakonserwuję karoserię tak na zapas i w full opcji gorzej z tym trzymaniem się niższych predkości , czy jazda 100-300 kilometrów w stałej prędkosci 100/120 też zbyt wysoka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 ważne , żeby silnik nie był mocno obciążony i się nie przegrzał , a tym samym panewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.