FatherJoe93 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Witam wszystkich! Mam taki problem. Przy normalnej jeździe zaświecił mi sie check, po sprawdzeniu na komputerze pokazały sie błędy p0430 - błąd katalizatora oraz p0550 - błąd czujnika ciśnienia układu wspomagania. Po skasowaniu miesiąc spokoju i znów to samo. Równocześnie wpadają oba błędy. Zetka lata na LPG! Miał ktoś coś takiego? Czym to jest spowodowane? I jak to naprawić? Bardzo proszę o pomoc , z góry dziękuje i pozdrawiam ☺️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto-zakup Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Jesteś pewny że te błędy są ze sobą powiązane - tzn. wyświetlają się jednocześnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FatherJoe93 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Jesteś pewny że te błędy są ze sobą powiązane - tzn. wyświetlają się jednocześnie ? Pewności 200% nie mam ale jak inaczej to wytłumaczyć skoro nic sie nie dzieje , check sie nie swieci a w momencie złapania błędu dosłowanie 10 min pozniej pojechałem na komputer i są oba błędy. Za pierwszy razem było tak samo. Ale nie w tym rzecz bardziej zależy mi na poradach od czego to sie wzięło, co moze być uszkodzone i jak to naprawić? ☺️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak75 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 p0430 - błąd katalizatora coś było dłubane przy wydechu? Katy może sa juz zapchane? jezeli miasz inny wydech moze warto zmienić tuleje dystansowe na sondach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 może jeden z tych błędów nie zapala cheka a drugi zapala i właśnie potem odczytujesz te 2 błedy ja bym obstawił że sądy te 2 za katami już nie domagają ale to sie diagnozuje za pomocą obojętnie jakiegś programu do odczytu obd 2 a tak z doświadczenia najpewniej jest z czytac błędy za pomocą kodu błyskowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FatherJoe93 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 p0430 - błąd katalizatora coś było dłubane przy wydechu? Katy może sa juz zapchane? jezeli miasz inny wydech moze warto zmienić tuleje dystansowe na sondach Wszystko seria. Jakiś sposób sprawdzony na zapchane katy? I czy jakoś można sprawdzić sondy zeby coś wyeliminować ? może jeden z tych błędów nie zapala cheka a drugi zapala i właśnie potem odczytujesz te 2 błedy ja bym obstawił że sądy te 2 za katami już nie domagają ale to sie diagnozuje za pomocą obojętnie jakiegś programu do odczytu obd 2 a tak z doświadczenia najpewniej jest z czytac błędy za pomocą kodu błyskowego może jeden z tych błędów nie zapala cheka a drugi zapala i właśnie potem odczytujesz te 2 błedy ja bym obstawił że sądy te 2 za katami już nie domagają ale to sie diagnozuje za pomocą obojętnie jakiegś programu do odczytu obd 2 a tak z doświadczenia najpewniej jest z czytac błędy za pomocą kodu błyskowego Bardziej mnie martwi ten błąd czujnika wspomagania. Miał ktoś coś takiego i wie czym to moze być spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.