Baniak69 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Witam. Mam micre k12 sport+ z 2006 roku zakupiona w sierpniu z przebiegiem 95 tys km. Problem polega na tym, że w czasie jazdy na wprost czuć delikatne ściąganie na prawo a jeśli skręcam w lewo czuć taki pulsacyjny opór. Czy ktoś wie co to może być? Dodam że zbieżność robiłem i jest ciut lepiej niż było ale problem dalej jest a najbardziej jest odczuwalny przy skrecie w lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Może struktura opony puściła i jest bąbel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baniak69 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Opony wyglądają na dobre ale jeszcze się im przyjrze. Co jeszcze mogło by być? Tarcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Tarcze biją przy hamowaniu. Jeszcze felga, piasta, Niedokręcone koło. Skrecając w lewo dociążasz prawe koło i to prawdopodobnie z nim coś się stało. Edytowane 25 Października 2016 przez vlad24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Pulsacja wskazywałaby na krzyżak kolumny kierownicy, można psiknąć wd40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Wydaje mi się że gdyby wina leżała wyłącznie po stronie układu kierowniczego kierunek skrętu nie miałby większej różnicy. Proponuje sprawdzić: tarcze (czy się nie wygięła najlepiej w tokarce i zabielić) i zacisk (czy klocek się porusza czy go blokuje); piasto koła; koło w tym wyważenie; felgę (jest oryginalna?) w tym jej osadzenie (pierścień) i dokręcenie (dokręca się nie kolejno zgodnie ze wskazówkami zegara a po przekątnej dokręcając przeciwległe śruby); układ kierowniczy Należałoby też sprawdzić mniej prawdopodobne potencjalne źródła defektu amor i sprężynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baniak69 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Dziękuję za sugestie. Na weekendzie powinienem oblukać sprawę i napisze co było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 generalnie to wróżenie z fusów bo sam wiesz najlepiej czy zaliczyłeś dziurę lub krawężnik czy odkręcałeś koła itd itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baniak69 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 W nic nie wjechałem i nie odkrecalem koła. Tak jak wspomniałem samochód kupiony w sierpniu dla mojej narzeczonej i było tak od początku. Zbieżność zrobiona miesiąc temu i poprawa odczuwalna. Niestety dalej ściąga lekko na prawo i w czasie jazdy w lewo czuć opór na kierownicy - lekko pulsacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baniak69 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 W nic nie wjechałem i nie odkrecalem koła. Tak jak wspomniałem samochód kupiony w sierpniu dla mojej narzeczonej i było tak od początku. Zbieżność zrobiona miesiąc temu i poprawa odczuwalna. Niestety dalej ściąga lekko na prawo i w czasie jazdy w lewo czuć opór na kierownicy - lekko pulsacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Poprzedni właściciel pewnie wiedział co robi sprzedając lub może tylko podmienił opony -lepsze zostawił sobie- gorsze wrzucił na auto... Sprzedający nie tłumaczył co się stało lub dzieje? Ilu było dotychczas właścicieli? Sprowadzone czy salon Polska? W pesymistycznym przypadku auto było mocno bite i robi 4 ślady przy jeździe na wprost. Bez wiedzy o historii auta to zgadywanka. Edytowane 26 Października 2016 przez marinero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.