LukaszK78 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Witam, posiadam Nissana Maximę 2.0 A33 140 KM 2001. Kupiłem auto bez gazu, w którym obroty przy podjeżdżaniu do skrzyżowania spadały do 400, po czym się stabilizowały. Takim pojechałem na założenie LPG, i po 5 km zaświeciła się kontrolka check engine. Wróciłem do zakładu i po podpięciu do OBD wyszedł błąd P0134, sonda 1 Bank 1. Kupiłem i wymieniłem na nową i znowu to samo. Po podpięciu ponownym i przejechaniu się są takie objawy : - zaraz po włączeniu silnika napięcie na sondzie stałe 0,3 V (identyczne jak w tej dobrej) - po nagrzaniu spadało powoli oscylacyjnie, aż spadło do zera - hamując silnikiem sonda wzbudza napięcie na stałe 1,28 V - wciskam sprzęgło, spada do zera Dodam, iż ta druga sonda regulacyjna działa prawidłowo. Objawy są identyczne na Pb jak i na LPG Pomóżcie, bo już wydałem mnóstwo kasy, a może to być jakaś głupota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 może być przepływka, no i chyba gaz trzeba wyregulować, jakie sa korekty silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) mapy są ok, nie ma korekt poz tym wywala tylko błąd P0134 po podłączeniu do obd przepływ jest widoczny, ale pytanie czy jest on odpowiedni a jak sprawdzić samemu czy działa? Edytowane 27 Października 2016 przez LukaszK78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 nie ma korekt korekty silnika nie map LPG http://www.autocodes.com/p0134_nissan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Tak, ale właśnie jestem po wymianie tej sondy więc błąd tej sondy powinien zniknąć. ona pokazuje mi dziwne napięcie przy hamowaniu silnikiem 1,28 V, nie wiem o co tu idzie powinna w zakresie 0-1 V Druga pracuje ok. Chyba, że jest to rzeczywiście przepływomierz. A gdzie jest on położony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 sprawa zaczęła się od założenia gazu, i na początek tu bym szukał, podłącz scaner i sprawdź korekty silnika zobacz co się dzieje przy przełączaniu PB/LPG/PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 ok, podjadę do gazownika i napiszę co tam takiego widzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Tak, ale właśnie jestem po wymianie tej sondy więc błąd tej sondy powinien zniknąć. ona pokazuje mi dziwne napięcie przy hamowaniu silnikiem 1,28 V, nie wiem o co tu idzie powinna w zakresie 0-1 V Druga pracuje ok. Chyba, że jest to rzeczywiście przepływomierz. A gdzie jest on położony? a założyłeś oryginał czy zamiennik? nowa czy używka? ponoć dalekowschodnie oryginalne sondy są dość szybkie..... ale kierunek wskazany przez DINO wydaje się sensowny i spadek obrotów wskazywać może na przepływomierz.... Edytowane 27 Października 2016 przez marinero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Tutaj w oryginale była sonda Boscha, założyłem jej dokładny odpowiednik 1V Delphi. Dziwna sytuacja się pojawiła. Pojawiła się lampka check i błędy P0171 i P0134 jednocześnie spalanie wróciło do normy, natomiast spadek obrotów tylko przy podjechaniu do skrzyżowania. Przepływomierz działa ok. Parametry na diagnostyce trzymają normy nowego przepływomierza. W tygodniu podjadę do gazownika to napiszę co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Czy aby w ty silniku nie dwóch sond? Katalog wskazuje na dwie sondy. trzeba sprawdzić programem diagnostycznym czy działają poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Gazownik stwierdził, że ta nowa sonda nadal nie działa. Na szczęście silnik przeszedł w stan awarii i dawkuje paliwo prawie tak jak powinien, minimalnie więcej. Auto pali 10-12 l/100 więc jest ok. Stąd wniosek, by nie kasować błędów zanim się nie naprawi popsutego elementu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 ten katalog mówi w sumie o 4 sondach.. http://nissan4u.com/parts/maxima/el_ca33/2001_3/type_1/engine_electrical/engine_control_module/illustration_1/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Miałem tak, że pierwsza sonda pokazywała głupoty (napięcie pow 1V itp.) powodem okazała się słaba masa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Pytanie tylko czy powodem może być sonda czy jakiś inny element. W trybie awaryjnym silnik nie przygasa. Przygasa jak wykasuję błąd sondy. Boję się, że kupię znowu nową sonde i nic to nie zmieni. Edytowane 24 Listopada 2016 przez LukaszK78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Tak to jest z zamiennikami sond nie wiadomo czy spełnia wymagania kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 .............. Boję się, że kupię znowu nową sonde i nic to nie zmieni. wymieniałem kiedyś w P12 sondę na denso, przypasowała dokładnie, rozważałem boscha ale cena była dużo wyższa, a ta denso do dziś chodzi super, to b. dobry zamiennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Denso to japońska sonda i to szybka i wg mnie nie można porównać jej z Delphi. Zamiennik Denso to praktycznie oryginał, a jedyna różnica to taka że zapewne montowałeś uniwersalną a nie dedykowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Denso to japońska sonda i to szybka i wg mnie nie można porównać jej z Delphi. Zamiennik Denso to praktycznie oryginał, a jedyna różnica to taka że zapewne montowałeś uniwersalną a nie dedykowaną. zgadza, się montowałem denso uniwersalną (bez dedykowanej na końcu wtyczki, do przełożenia z poprzedniej), jakość faktycznie jest oryginału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Czyli uważacie że to problem w samej sondzie? Nie jest to dla mnie problem, tylko czy to będzie śmigać? Edytowane 28 Listopada 2016 przez LukaszK78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Czyli uważacie że to problem w samej sondzie? Nie jest to dla mnie problem, tylko czy to będzie śmigać? problem może być w sondzie, ale gwarancji na 100% że tak jest faktycznie nikt Tobie nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 kupię używaną po małym przebiegu i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 kupię używaną po małym przebiegu i tyle a skąd pewność że będzie po małym przebiegu, że sprzedający tak powie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Muszę zaufać, niestety. Rozmawiałem z serwisem Nissana, ponoć tylko oryginał będzie śmigać. To ta sonda z przodu. Nie mogę akurat dobrać pasującej. Różni się od tej na cylindry 4-6. Edytowane 28 Listopada 2016 przez LukaszK78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 zapytaj tutaj http://www.e-denso.pl/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszK78 Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) o co chodzi w numerach sond? Moja ma C24-A71 094M2190 mało wyraźnie jest Na allegro można kupić używane pod numerami : C24-A71 125 XXXXXXXX i w miejscach X każdy ma inny numer. Czy ktoś wie o co chodzi? (denso odpowiedziało mi, że nie mają odpowiednika tej sondy do maximy 2.0) Witam, czy możliwe jest to, że sonda jest z wtyczką polutowana, a nie zrobiona na szybko złączki? Ponoć lutowanie zmienia oporność sondy i wtedy wprowadza komputer w błąd. no i druga sonda padła, P0154 się pojawiło co za cholerstwo te sondy, jutro jadę wymienić sonda wymieniona na nową, oryginał z logo nadal to samo !!!!! MOŻE KTOŚ MI POMOŻE. Heated oxygen sensor 1 bank 1 /P0134/ Heated oxygen sensor 1 bank 2 /P0154/ które to są sondy? Może ja wymieniam nie tą sondę co trzeba? Edytowane 21 Lutego 2017 przez LukaszK78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.