rooddah Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Cześć, mam skorodowaną podluznice tylną, odwiedziłam póki co jednego blacharza,który krzyknął ~500 za jedną. Co daje ok 1000. Chcę się zorientować, czy to drogo czy standardowo. Czy ktoś z was ma doświadczenia z naprawą podluznicy? Spawanie, nałożenie trochę blachy. z jakim przedziałem cenowym sie spotkaliście? Nie wiem czy jest sens naprawy bo autko leciwe (2000) i ruda go mocno bierze zewsząd. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 wirtualnie nikt tego nie oceni... wydaje się drogo bo to element mało widoczny nie wymagający połysku, ale to podłużnica i podtrzymuje spory fragment auta.... czy warto? kwestia oceny stanu technicznego całego auta i portfela czyli możliwości finansowych w zakresie naprawy lub wymiany auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Ja wymieniałem obie, ale sam. Ćwiartka z podłużnicą 150-250zł. U mnie już nie było co łatać, wymieniłem razem z kawałkiem podłogi i błotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooddah Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Dlatego pytam o doświadczenia innych Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Ci którzy po takiej naprawie mieli jakieś doświadczenia zazwyczaj już nie opiszą swoich wrażeń. Spawać podłużnice skorodowane... Masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKonik1 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 czesc pod uwage ceny sprowdzanych aut w przyszłym roku to wrato jeśli tylko to cena normalna w miarę do 1000 jest ok do 1000 warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooddah Opublikowano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 czesc pod uwage ceny sprowdzanych aut w przyszłym roku to wrato jeśli tylko to cena normalna w miarę do 1000 jest ok do 1000 warto Tzn? Szykuje się jakaś rewolucja cenowa czy o co chodzi? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKonik1 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 akcyza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Sam z ciekawości zajrzałem u siebie i stwierdziłem, że pospawanie podłużnic to skomplikowana czynność. Jest to profil tak poprzetłaczany, że żaden blacharz tego nie wykona, najwyżej jakieś korytka we fragmentach poszczepia i "przyklei" do podłogi. Wytrzymałość takiej konstrukcji żadna, a pod tymi korytkami będzie się rozwijać rdza. Trzeba by wyciąć z innego samochodu taki profil a w naprawianym usunąć pordzewiały i przyspawać ale spoinami otworowymi albo zgrzać. Czynność jest moim zdaniem tak pracochłonna że koszt byłby duży. Blacharz, który się podjął zrobić to za 1000 zł zrobi zapewne prowizorkę, która wytrzyma góra rok. Kolega buladag dobrze to ujął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Nie ma tam co robić za 1 tyś zł. Jak jest cześć na wymianę, to w 3-4h można to wymienić. Wytrzymałość będzie o niebo lepsza niż ze zdrzawą. Dla wielbicieli nowoczesniejszych konstrukcji proponuję się bardziej zapoznać z tematem. Jak kogoś stać kupować w salonie i sprzedawać przy pierwszej setce, to spoko. Ale tych, co nie stać i chcą kupić po pierwszej setce, to muszą zdawać sobie sprawę z tego, że grają w totka o szóstkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Nie wiem czy myślimy o tej samej części, jeżeli coś takiego jest na wymianę, sam demontaż i montaż zbiornika paliwa i innych części (kół, amortyzatorów itp.) to jeden dzień, nie biorę pod uwagę że jakieś niespodzianki w postaci urwanej śruby mogą się zdarzyć. Jeżeli taki remont ma być zrobiony w 3 - 4 godziny i w sposób zgodny ze sztuką to koszt 1000 zł nie jest wysoki. Daję głowę że będzie to fuszerka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Nie ma tam co robić za 1 tyś zł. Jak jest cześć na wymianę, to w 3-4h można to wymienić. Wytrzymałość będzie o niebo lepsza niż ze zdrzawą. Dla wielbicieli nowoczesniejszych konstrukcji proponuję się bardziej zapoznać z tematem. Jak kogoś stać kupować w salonie i sprzedawać przy pierwszej setce, to spoko. Ale tych, co nie stać i chcą kupić po pierwszej setce, to muszą zdawać sobie sprawę z tego, że grają w totka o szóstkę. Przy żenującym poziomie SKP które przepuszczają coś takiego, stan techniczny pojazdu poszkodowanego powinien być uwzględniany przy wycenach przez TU. Bez bata się w tym kraju nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Tak miałem na myśli samą blacharkę. Wywiercenie i wycięcie uszkodzonej podłużnicy, Wywiercenie nowej na wymianę i spawanie. Biorąc pod uwagę kompleksowa usługę z rozbieraniem, łataniem błotników i zabezpieczeniem antykorozyjnym, to min dzień trzeba będzie poświęcić i to na jedną stronę. SKP nie przepuszcza tylko kasy, samochodu nawet nie ogląda, podobnie TU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poston Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Jakby nie było zrobione to i tak staczy na rok. Później rdza wylezie i trzeba poprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Te podłużnice przeżyją cały ten samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.