Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P12 kilka pytań przed zakupem

Esox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

od dłuższego już czasu wertuje forum czytają o P12 bo planuje zakup takiego właśnie autka. Do tej pory już 7 lat, jeździłem i w sumie nadal jeżdżę Almerą N16 po lifcie (od 2 lat z instalacja LPG) z auta jestem bardzo zadowolony, jak na taki długi okres praktycznie bez awaryjnie (puk puk, w niemalowane żeby nie zapeszyć...) W zeszłym roku powiększyła mi się rodzina i niestety wyjazd na wakacje był już nie łatwym przedsięwzięciem pod kątem spakowania wszystkich potrzebnych gratów, stąd zrodził się pomysł zmiany auta na coś większego. Jako że z mojego nissana jestem bardzo zadowolony, postanowiłem zostać wierny marce i w parametrach jakie sobie postawiłem oraz budżecie wybór padł na P12.

Chciałbym zadać kilka pytać i dopytać o konkretną wersje która bardzo mi się spodobała.
Z góry przepraszam że jeżeli jakieś pytania się powieliły.

do rzeczy:

szukam wersji P12 rocznikowo jak najmłodszej 2006/2007 to już chyba będzie wersja po lifcie? z silnikiem 2.0 benzynowym bo przy tej ilości km rocznie jakie nawijam nie ma innej opcji jak instalacja LPG, chciałbym wersji na ksenonie, fajnie jak by tapicerka była w skórze, w automacie i inne fajne bajery których do tej pory nie miałem u siebie :P

śledzę od dłuższego czasu oferty w internecie, ale z tym silnikiem jest ich naprawdę mało :( Przykładowa aukcja z wersją jaka bym bardzo chciał.

i teraz pytania:

- jak to wersja z takim bogatym wyposażeniem i ewentualnie czy wychodziły takie w ostatnich latach produkcji ??
- silnik 2.0, czy to ogólnie dobra bezawaryjna jednostka, czy jest na łańcuchu, będzie chciała śmigać na gazie tak dobrze, jak moja obecna 1.5 almera ??
- jak sprawuje się skrzynia automatyczna w tych primerach ??

Szukam auta jak najmniej awaryjnego, dużego kombi, z dość bogatym wyposażeniem w rozsądnej cenie :) Czy P12 może być zaliczona do takiego segmentu ??