duca Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 witam wszystkich na forum, w moim terrano2 2,7 tdi z 1999 roku zauważyłem, że wężyki od egr oraz przepustnicy są zaślepione wkrętami. Chciałbym to podłączyć ale nie wiem do czego. Pod puszką filtra powietrza jest wolna wtyczka. Prawdopodobnie tam powinien być elektrozawór i te wężyki powinny być do niego podłączone. Proszę o informację co konkretnie muszę kupić i jak to połączyć. ( na all jest kilka rodzai) Samochód jeździ super tzn. mocy nie brakuje, nie dymi itp. Jestem z niego bardzo zadowolony. Martwi mnie wysokie spalanie, przy delikatnej i oszczędnej jeździe po czarnym oscyluje w graniach 12 - 13 litrów, w terenie nawet nie mierzę wyczytałem, że niektórzy użytkownicy T2 pod odłączeniu egr odnotowali wzrost spalania, u siebie chciałbym sprawdzić czy po podpięciu spadnie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Kolego, zawsze podawaj z jakiego przedziału rocznikowego jest Twój samochód gdyż akurat w tym roczniku był lift więc nie wiadomo czy on jest przed liftem - okrągłe reflektory czy po lifcie z prostokątnymi razem z kierunkowskazem. Roczniki w których były zmiany: 1996, 1999, 2002. Przedziały to: 93-96; prostokątne szklane reflektory, pompa wtryskowa mechaniczna 96-99; okrągłe reflektory, pompa wtryskowa elektroniczna 99-02; prostokątne z kierunkowskazem, pompa wtryskowa elektroniczna 02-06, a nawet 07; prostokątne z kierunkowskazem, pompa wtryskowa elektroniczna silnik 3.0 Akurat w tym przypadku nic się nie zmieniło ale to taka uwaga na przyszłość. Teraz do rzeczy, masz zdjęcia z mojego 1997 z okrągłymi reflektorami: Terrano II wychodziły z różnym wyposażeniem. Niektóre były w ogóle bez zaworów elektromagnetycznych i takiego widziałem - golas więc brak podłączenia EGR i przepustnicy nie powinien powodować drastycznego zwiększenia zużycia paliwa. Może przyczyna większego apetytu na ON jest związana z czymś innym. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Spożycie rośnie w Tdi. Sensowniej odpiac przepustnicę a EGR zostawić trujący nadal. Samo odpięcie przepustnicy poprawia trochę dół a nie wpływa aż tak na wzrost spalania jak odpięcie sterowania z EGR. Testowane w ruchu miejskim głownie. Na trasie sadzę nie powinno mieć to wpływu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Tu jeszcze informacje na dany temat: http://terranoirk.ru/forums/manual/R20/ec.pdf Strony EC-300, EC-304, a najlepiej przejrzeć wszystko. Na zdjęciach jest jakaś dziwna sprawa bo z jednej strony są zaślepione wężyki ale z drugiej w gnieździe wtyczki w ogóle nie widać podłączenia - obciętych przewodów. Gniazdo jest takie jakby nigdy nie było tam przewodów do podłączenia elektrozaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duca Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 moje Terrano to wersja z okrągłymi lampami, data pierwszej rej to 03.1999 kolego azm-61, bardzo dziękuję za zdjęcia i za link do pdf, kupuję elektrozawór i zaczynam zabawę z podciśnieniami- zobaczę co z tego wyjdzie kostka faktycznie wygląda dziwnie tak jakby nie była wykorzystywana wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.