WWMOTYL Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Nissan dba o swoich klientów o czym można sie dowiedzieć ze strony https://youplus.nissan.pl/PL/pl/YouPlus.html Cztery podstawowe obietnice 1. samochód zastępczy na okres naprawy 2. bezterminowy assistance 3. bezpłatna kontrola stanu pojazdu 4. wyrównanie ceny (przedstaw wycenę identycznego zakresu prac(obejmującego oryginalne części Nissana i robociznę) od innego niezależnego warsztatu w promieniu 10 km od lokalnego dealera Nissana, a my zaoferujemy identyczną cenę) Do tego w ramach serwisu w ASO myją za darmo auto z zewnątrz A mając samochód w wieku 4 lat dostaje sie 20 % zniżki na orginalne części i robociznę Panowie nic tylko jezdzic do ASO !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 bylo http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/104065-nasza-obietnica-tw%C3%B3j-spok%C3%B3j-prawda-czy-fa%C5%82sz/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.