clavikord Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Tak jak pisałem wyżej, samochód nie był bity. Amorki są sprawne, bo sprawdzane na przeglądzie, poza tym amortyzatory nie mają żadnego wpływu na ściąganie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Nooo właśnie bardziej amortyzatory. W amortyzatorach masz olej który z biegiem czasu i użytku się zużywa i już nie tłumi jak powinien przez co też może opaść a już bardziej jak masz wyciek w amortyzatorach to już w ogóle zapowietrza się i jest kompletna tragedia. Co do amortyzatorów trochę się znam śmigałem sporo w terenie a tam amortyzatory to podstawa tak więc często serwis polegał na wymianie uszczelnienia oraz wymianie oleju (niestety w standardowych nie da się tego zrobić) zużyty olej daje baaaardzo paskudny efekt a mało kto o tym wie. A przez niesprawne amortyzatory też nie da się super idealnie ustawić geometrii. Sory ale jesteś w błędzie, amorki nawet całkowicie pozbawione oleju nie mają wpływu na ściąganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Sprawdzana i ustawiana była tylko zbieżność, czy cała geometria. Kąt pochylenia zwrotnicy, wyprzedzenia sworznia, rozstaw osi. Edytowane 9 Listopada 2016 przez vlad24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 W tym samochodzie reguluje się tylko zbieżność. Sprawdzona cała geometria Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boszax Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Dobrze jest sprawdzić czy zwrotnice prawa i lewa po wypięciu końcówek drązków kierowniczych obracają się z podobną siłą - może przytarty jest któryś sworzeń albo łożyska zwrotnicy albo łożyska amortyzatora po którejś stronie. Primerę jednak najczęściej ściągają wadliwe opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) U mnie jest podobnie, też lekko ściąga w prawo, a kierownica jest ciut w lewo przekręcona, nie na zero... tak mi zbieżność ostatnio ustawili :-/ Jazda "bez trzymanki" po prostej drodze raczej ryzykowna. Edytowane 21 Listopada 2016 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.