berater Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Tarczo-bębny. Tarcza obsługuje system podstawowy, bęben system awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu71 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tarczo-bębny. Tarcza obsługuje system podstawowy, bęben system awaryjny. tak z ciekawości.. ręczny działa? miałem przegląd 2 tyg. temu i różnica siły hamowania ponad 60%, pomogła regulacja pokrętłem w bębnie. Tarcze/bębny i szczęki stare, linki chodziły luźno. Problem miałeś z lewą stroną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tippo Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Tarczo-bębny. Tarcza obsługuje system podstawowy, bęben system awaryjny. Zgadza sie, mialem to samo co ty, ojciec rzadko uzywal recznego, przy 60tys km, jedna strona sie zapkiekla, reczny bral z roznica 70%, skoczylo sie urwaniem linki, za nowa w aso powiezieli uwaga: 700pln Kupilem zamiennik na necie za 120zl, przy okazji wymiany tarcz mechanizm zostal nasmarowny i rozruszany, teraz wszystko gra, po dotarciu szczek (z racji nie uzywania nie zuzyte wogole) do nowych tarcz bede robil korekte na przegladzie, przez wziernik w kazdej tylnej tarczy, ja uzywam recznego zawsze i problemow brak. Fakt bierze wysoko nadal, ale skutecznie, szczegolnie czuc roznice w braniu w por. z grupa VW, gdzie bierze juz na pierwszym zabku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Na którym bierze ząbku to nie jest cecha m-ki samochodu a regulacji linki. W X-trailu naciąg linki jest łatwo dostepny ,odpina się mała kwadratową zaślepkę na dźwigni ręcznego i tam jest śruba do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALO Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Witajcie Koledzy !!!! Ciekaw jestem rozwiązania problemu z ręcznym, jaki efekt działań ? Mam podobnie w T31, 2009. Hamulec podciąga się swobodnie i łapie dopiero na końcu..gdy dźwignia jest niemalże pionowo. Co prawda trzyma, bo sprawdzałem na sporym wzniesieniu. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Okazało się, że jedna linka zerwana (wymieniłem obie). Szczęki jeszcze były, ale ponieważ któryś z Kolegów podrzucił link do oryginałów z śmieszne pieniądze, wymieniłem i szczęki. Jedno pewne, kolejny raz zajrzy tam już nowy właściciel za ok 100 kkm, jeśli wcześnie pojazd nie pójdzie na żyletki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.