Gość daro69daro Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 WItam,Jestem po wymianie maglownicy w moim Nissanie Primera P12. Problem wygląda następująco - po wymianie maglownicy, zapaliły się dwie kontrolki ESP i kontroli trakcji, po ustawieniu zbieżności w warsztacie powiedzieli mi że mam skalibrować czujnik skrętu kierownicy. I teraz moje pytanie, jak to skalibrować? Elektryk samochodowy twierdzi, że prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik, ale nic przy kierownicy nie było robione - była zablokowana na wprost przy wymianie maglownicy. Tylko trochę zastanawia mnie to, że w prawą stronę jak kręcę kierownicą to mam 1.5 obrotu kierownicą, a w lewą stronę mam niepełne 1.5 obrotu - brakuje z 10cm. Czy to może mieć jakiś związek z problemem? Nadmienię, że żadnych luzów na zawieszeniu nie ma - wszystko zostało sprawdzone.Proszę o porady, bo już brakuje mi pomysłów a nic konkretnego w internecie nie znalazłem odnośnie ustawienia w P12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Czujnik skrętu kierownicy kalibruje się komputerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 ... po ustawieniu zbieżności w warsztacie powiedzieli mi że mam skalibrować czujnik skrętu kierownicy.... jeśli warsztat podjął się wymiany magla to również powinni skalibrować ten czujnik a nie przerzucać na ciebie a jak nie potrafią to nie powinni brać się za wymianę - klient przyjeżdza płaci i odjeżdza sprawnym autkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.