chemix2 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Cześć Mam problem. Od kilku dni moja almera wariuje. Kiedy uruchamiam silnik i wtedy gdy się nagrzeje czasem obroty spadają do około 500/minutę. Trzymają się tak przez jakiś czas i wracają do wartości typowej. Na zimnym silniku jest ok. Obroty są wyższe i stabilne nim silnik się nie rozgrzeje. Mam instalację gazową. Na gazie (oczywiście silnik rozgrzany) występują identyczne objawy. Jeszcze jedno. Mam wrażenie, że almera od czasu kiedy rozpoczęły się problemy z obrotami jest jakby bardziej żwawa. Kiedy jadę problemów z obrotami nie mam. Są stabilne. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną moich problemów? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 zmierz przepływomierz, zakręć butlę od gazu i zobacz czy coś sie zmieni, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Dino czy podejrzewasz że silnik korzysta równocześnie z Pb i LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemix2 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Wartości napięcie na przepływomierzu sam nie zwierzę ale sprawdzę co będzie po zakręceniu butli. Zajmę się tym w sobotę. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Wartości napięcie na przepływomierzu sam nie zwierzę a dlaczego??? TU masz wszystko opisane wystarczy najtańszy miernik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemix2 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Ee, elektronik ze mnie żaden. Ostatecznie odstawiłem samochód ⛟ do mechanika. Miał akurat miejsce. Przyczyną główną były zużyte świecie. Wymienił komplet. Dodatkowo została wyczyszczona przepustnica, która była zawalona olejem - niestety moja klamerka z tych co piją i przez lata nazbierało się trochę tego. Także oczyścił przepływomierz. Przy okazji zmienione zostały filtry. Bryka po tych czynnościach jest jeszcze bardziej żwawa. Na biegu jałowym obroty znów są stabilne. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielszczak37067 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Faktyczną przyczyną Twojej usterki było zabrudzenie przepustnicy a nie świece.Miałem identyczną usterkę -ale najważniejsze że wszystko już ok.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.