kalit Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Witam, to mój pierwszy post na tym forum. Posiadam Almere z 1995 roku z silnikiem 1.6 w wersji SLX, chciałbym zapytac czy da się w jakiś sposób sprawdzić czy auto posiada centralny zamek otwierany z pilota, ponieważ z kluczyka jest, tylko czy był pilot lub można go dorobić, i drugie pytanie czy auto ma ABS? Bezpiecznik od ABS'u jest, lecz dzisiaj sprawdzałem to nie działa, a co do centralnego zamka, zastanawia mnie to ponieważ auto ma elektryczne lusterka, 4x elektryczne szyby, klimatyzacje, i centralny zamek z kluczyka, dlatego zastanawia mnie czy nie powinno być pilota, dodam że moja sąsiadka miała kiedyś identyczną Almere, totalny golas, ręczne lusterka, szyby w korbie, a centralny miała, więc czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy centralny i ABS jest? Pozdrawiam. Dodam gdy mój tata jeździł raz samochodem, zostawił na chwilę otwarty to się zamek zamknął z kluczykami w środku, ale na szczęście szyba była otwarta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok_DW Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Otworz maske i po lewej stronie komory silnika powinna byc pompa ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalit Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 dzięki jutro sprawdzę, w sumie to już dzisiaj, a co do centralnego to może ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Co do centralnego z pilota to musiał byś dokopać się do modułu komfortu i po jego numerze sprawdzić czy auto fabrycznie zostało w takowy wyposażony. Nie wiem czy w tym roczniku były już piloty razem z kluczykami bo to by ułatwiło sprawę. Jeśli moduł był dokładany to niestety musisz go odszukać po prostu i albo wczytać do niego jakiegoś uniwersalnego pilota albo, co niewiele kosztuje, dokupić i nową centralkę wraz z pilotami. Wymiana jest prosta bo jedno wypinasz drugie wpinasz. Jeśli moduł był dokładany to najprawdopodobniej został umieszczony gdzieś pod deską po stronie kierowcy, to najczęstsze miejsce montowania takowych. ABS tak jak kolega wyżej napisał zlokalizuj, o ile jest, pompę a ona wygląda tak jak w linku; http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=pompa+ABS+N15&bmatch=base-relevance-floki-5-uni-1-1-1025 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalit Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Co do centralnego z pilota to musiał byś dokopać się do modułu komfortu i po jego numerze sprawdzić czy auto fabrycznie zostało w takowy wyposażony. Nie wiem czy w tym roczniku były już piloty razem z kluczykami bo to by ułatwiło sprawę. Jeśli moduł był dokładany to niestety musisz go odszukać po prostu i albo wczytać do niego jakiegoś uniwersalnego pilota albo, co niewiele kosztuje, dokupić i nową centralkę wraz z pilotami. Wymiana jest prosta bo jedno wypinasz drugie wpinasz. Jeśli moduł był dokładany to najprawdopodobniej został umieszczony gdzieś pod deską po stronie kierowcy, to najczęstsze miejsce montowania takowych. ABS tak jak kolega wyżej napisał zlokalizuj, o ile jest, pompę a ona wygląda tak jak w linku; http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=pompa+ABS+N15&bmatch=base-relevance-floki-5-uni-1-1-1025 Znalazłem taka czarną małą puszeczke własnie na lewo w komorze silnika czy to to? a jeśli tak to jakie mogą być przyczyny nie działania? jutro sprawdzę bezpieczniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Trudno wyczuć czy to moduł centralki, podłączenie powinno być na ok, nie pamiętam, 8 pinów i ewentualnie może wystawać z niej luźny kabelek służący jako antena. Z tego co piszesz wywnioskowałem, że nie masz wogóle pilota, więc nie masz możliwości sprawdzenia czy centralka działa czy nie. Mniemam że to co napisałeś ZC się tyczy bo pompa ABS to nie mała czarna puszeczka (vide link w poprzednim poście), tyle że ja bym jej szukał w kabinie pod deską a nie w komorze silnika, ale różna może być inwencja fachowca podłączającego moduł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalit Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Trudno wyczuć czy to moduł centralki, podłączenie powinno być na ok, nie pamiętam, 8 pinów i ewentualnie może wystawać z niej luźny kabelek służący jako antena. Z tego co piszesz wywnioskowałem, że nie masz wogóle pilota, więc nie masz możliwości sprawdzenia czy centralka działa czy nie. Mniemam że to co napisałeś ZC się tyczy bo pompa ABS to nie mała czarna puszeczka (vide link w poprzednim poście), tyle że ja bym jej szukał w kabinie pod deską a nie w komorze silnika, ale różna może być inwencja fachowca podłączającego moduł. Tak z tą puszeczką chodziło mi o ABS, sorki że tak ci głowę zawracam, ostatnio zacząłem rozkręcać pod kierownicą, po podobno ta centralka jest przy prawym kolanie, ale nie zdążyłem bo musiałem nagle jechać i nie sprawdziłem, a teraz jakoś czasu nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Spoko, nikt Cię przecież nie goni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.