kubekch Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Cześć, Planuję naprawę blacharki w mojej Maximie A33 i mam problem z kupieniem/załatwniewiem/ sciągnięciem lewego tylnego błotnika do A33. Dealerzy w Polsce mówią, że nie ma w europejskim magazynie i czas na załatwienie nieznany a cena kosmiczna. Znalazłem kilka sztuk w Japonii i w Dubaju ale problemem są wysokie koszty przesyłki i brak uwiarygodnienia sprzedawcy. Czy ktoś z Was ma może pomysł lub możliwości w sprawie załatwienia takiego błotnika? Chętnie przyjmę wszelkie pomysły i kontakty. Chodzi oczywiście o nowy element, OEM a nie jakiś zamiennik. Numer katalogowy potrzebnej części: 78113-5Y030 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 A zamienniki sa dostepne w PL ? , jesli tak to bez sensu szukanie OEM w jakiejs duzej kwocie do starego auta, trzeba brac co jest, najwyzej lepiej przylozyc sie do przygotowania i zabezpieczenia elementu. Panienki na wydaniu z tego nie zrobisz. Moze nadzieja z rynku USA, tam duzo A33 jest i kazda zjedzona przez rdze, moze cos mozna kupic z czesci, sa tez firmy zajmujace sie sprowadzaniem czesci z USA, tam sie juz A33 raczej nie naprawia za duzy szrot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekch Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 A zamienniki sa dostepne w PL ? , jesli tak to bez sensu szukanie OEM w jakiejs duzej kwocie do starego auta, trzeba brac co jest, najwyzej lepiej przylozyc sie do przygotowania i zabezpieczenia elementu. Panienki na wydaniu z tego nie zrobisz. Moze nadzieja z rynku USA, tam duzo A33 jest i kazda zjedzona przez rdze, moze cos mozna kupic z czesci, sa tez firmy zajmujace sie sprowadzaniem czesci z USA, tam sie juz A33 raczej nie naprawia za duzy szrot. Zamienników nie ma - nigdzie. Chciałbym nowy element ponieważ fabryczne błotniki zjadła rdza. Jeden upolowałem w Polsce nowy, piękny z ASO za dobry pieniądz ale problem mam z drugim. Znalazłem jakieś firmy z UK handlujące oryginalnymi częsciami. Czekam na wycenę przesyłki bo sam element zaproponowali chyba trochę ponad 300 GBP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 przecież do oryginalne OEM za przeproszeniem są hu****e 300GBH za błotniczek moj kolega w sobote sprzedał (zostawił w rozliczeniu) Maximę A33 222KM na chodzie za 200$, wziął nowe Subaru outback 2017 mój drugi kolega ma do sprzedaży Maximę w zasadzie za dobrą flaszkę, tylko chyba coś tam skrzynie nie domaga, może trzeba olej sprawdzić inny znajomy sprzedał parę miesięcy temu, auto w dobrym stanie (usunął to co niedomagało) 2002 lub 2003 rok A33 za całe 500$, czyli dużo wziął i to powód braku zamienników , w cywilizowanym świecieto auto już jest w cenie złomu każda z w/w Maxim silnik i generalnie auto bez problemów, ale każda miała problemy z rdzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.