Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera WP 12 2,2Di gaśnie

DanekBanek83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i na wstępie chciałem zaznaczyć że jestem zielony jeżeli chodzi o mechanikę samochodową itp :) i chciałbym zaczerpnąć nieco wiedzy od bardziej doświadczonych ludzi by mniej więcej wiedzieć z czym mi się przyjdzie zmierzyć u mechanika :) Kupiłem w  marcu WP 12 Combi 2,2 Di od bliskiej mi osoby. Byłem przygotowany na dodatkowe koszty oczywiście. Primera używana przez 260 tyś. km, diesel oczywiście, spalanie w normie w mieście i na trasie, żadnych większych usterek nie było (jedynie prawy tylny zacisk hamulca, kontrolka poduszki, klimatyzacja nieszczelna oraz czyszczone wtryski). Aż do dziś. :(Szczerze nie wiem czy w tym samochodzie było robione cokolwiek przez ostatnie 5 lat oprócz normalnych rzeczy typu klocki filtry i wymienionych rzeczy wyżej prze ze mnie. Niestety samochód gaśnie  po 5 minutowej jeździe ( mniej więcej jak zaczyna rozgrzewać się silnik). Trzeba chwilę odczekać i znowu odpala ale już daleko nim nie zajadę bo gaśnie co chwila.Dziękuję za wszystkie odpowiedzi:)

Rozumiem że nikt nie ma żadnych pomysłów. A może zły dział ? Szukałem co nie co w necie ale czekam na odpowiedź mechanika. Znajomi mówią że albo pompa wysokiego ciśnienia albo czujnik wału jeden mechanik nawet powiedział że czujniki szaleją przez zły naciąg łańcucha  :|  :|  :| . Inny mi mówi że lipne paliwo. Bądź tu mądry. Ilu ludzisk tyle pomysłów. :coffeenews: 

No niestety kolego, ale bez diagnostyki na kompie się nie obejdzie(bie mam na myśli zczytania tylko błędów), jest zbyt wiele rzeczy które mogą powodować takie objawy, ciężko w coś jednoznacznie trafić.

Co racja to racja i  padło na przepływomierz, znajomy mechanik podmienił z subaru nie wiem jakiego dokładnie ( dobra ale krótka pamięć :P ) ale jest ten sam co w mojej primerze . Autko do odbioru w tym tygodniu bo czekam na części. Podobno nie gaśnie już ładnie jeździ i ma więcej mocy :)

Zarchiwizowany