Swiss Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 czesc, jakie sa roznice w silnikach 2.5dci 174km vs 190km roznice silnika? z tego co widze to 174 mozna stuningowac do 190 a 190 do ponad 210km? to moze ten 174 mozna wytuningowac ponad 210? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Wersja 191KM różni się przede wszystkim sterowaniem turbiny, wałkami rozrządu, pompą oleju (chociaż ja mam już z wersji 191KM), wałem głównym. Nie ryzykowałbym modyfikacji wersji 171KM do 210KM, silniczek rozleci się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Dodaj jeszcze inne wtryski do kompletu i pewno turbinę o większej wydajności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 ok, czyli nic z tego a co sadzicie o tuningu jednostki 174km? podobno idzie wycisnac 215km. http://www.kreatormocy.pl/katalog/nissan/chip-tuning-nissan-pathfinder-2-5-dci-174-km i prawie 100nm wiecej, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Nie ryzykowałbym, gdyby nie problemy bazowych jednostek. Lepiej zainwestować więcej kasy i kupić wersję z silnikiem V9X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 turbina nie musi być o większej wydajności,choć co tam fabryka wsadziła nie wiem, 174KM a 190KM to róznica w zaledwie 16 kucach a to praktycznie nic. Są wersje 174 zczipowane do 200KM i podobno jezdzą bezawaryjnie. Nie wiem na ile wymiana w/w podzespolów była spowodowana podwyższeniem mocy a poprostu modernizacją jednostki. Na chip tuning jeśli komuś standartowe konie nie wystarczą można się skusić, tylko iz bez przesady nie ma co się szarpać na ponad dwieście koni. A dodanie 15koni za 1500zł czy ma sens?! Odradzam BOXy i wszelkie takie wynalazki, minusem tuningu jest częstsza kontrola łańcuchów rozrządu. Bo te ze względu na większe opory szybciej będą się naciągać. U kumpla w Xtrailu pękł dolny łańcuch FIA AutoMotosport po roku czasu, nie wiemy na ile to wina Boxa, felernego łańcucha czy jego ciężkiej nogi. Możemy tylko zgadywać, z pewnością ten pseudo tuning w jakimś stopniu się do tego przyczynił.. a wracajac do zmian sq9mcs- czy wersje 190KM miały zmienione dolne napinacze? kupiłem ten zestaw o którym Ci pisałem, okazało się iz dolny napinacz jest ciut inny! Jest cieńszy o kilka mm przez co tłoczek (cały napinacz) wchodzi bardziej w głąb silnika i nie naciska w centralnym miejscu na płozę gdzie jest taki "grzybek" Nie wiem czy to pomyła czy fabryczna zmiana. A wg kodów nie miałem jeszcze czasu sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 to troche nie kumam bo mowicie ze 2.5dci to dobre silniki a z drugiej strony ze sa delikatne do tuningu jak to jest z tym silnikiem, faktycznie taki delikatny? czy wszystko sie rozbija o ten lancuch co sie lubi rozciagnac po 100k km? czy o cos jeszcze? od razu sie podpytam o lancuch wzmacniany (podwojny), warto profilaktycznie zmienic na taki? nie sadze ze znajde rozsadne 4.0L w PL w cenie diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Info o rozrządzie znajdziesz w odpowiednim temacie fakt jest taki że wszystkie modyfikacje które są spoza Australii lub Wielkiej Brytanii to chińszczyzna. Diesel po tuningu musi być odpowiednio pielęgnowany bo inaczej szybko się skończy. Warto przed modyfikacją wymienić rozrząd nawet z pompą oleju, sprawdzić i wyczyścić turbinę. Matka fabryka policzyła ile KM ma być i już. Model 191KM jest zmodyfikowany przez co rozrząd żyje tam dłużej, co nie oznacza że można sobie pozwolić na wymianę oleju co 30tyś km. Do Krisa. Dolne napinacz jest rzeczywiście inny ale nie robi to problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.