Nanab Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Witam. Czy w P10 występują jakieś różnice w półosiach i przegubach? Mam P10GT z 95r., złamana prawa półoś. Na pobliskim szrocie mogę za grosze dostać od ręki taką z wersji 1.6, a taką z GT chyba jedną w Polsce znalazłem i to w cenie 10x takiej. Od jakich wersji powinna pasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Kup sam wałek półosi , starą wymontuj i policz ilość zębów i na podstawie starej kup nową . Od 1,6 nie pasuje do 2,0 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nanab Opublikowano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Tak zrobię jeśli nie znajdę na szrocie całej półosi w odpowiedniej cenie. Niestety nie mm teraz warunków na demontaż, samochód stoi na trawniku, a do kolegi z garażem i kanałem chciałem jechać tylko na wymianę, nie mogę mu zabierać miejsca na tydzień czy dwa czekając aż wałek dojedzie. Postudiowałem trochę internet i "sam naprawiam" i zauważyłem że półoś od 1.6 jst jednoczęściowa, a od 2.0, 2.0gt i 2.0D dwuczęściowa, więc faktycznie od 1.6 nie ma szans podejść. Ale znalazłem tanio całą półoś od klekota. Czy z diesla powinna pasować? No więc kupiłem całą półoś od 2.0, chciałem wymienić tylko zewnętrzna część-przegub zewnętrzny, wałek i połowę przegubu wewnętrznego(w tej którą kupiłem przegub wewnętrzny to tripod i trzyma się tylko na manszecie), ale spotkała mnie niemiła niespodzianka. W moim samochodzie oba przeguby są kulowe, wewnętrzny też, więc mój plan nie wypalił. Kolejny plan to ożenić stary przegub wewn. z nowym wałkiem i przegubem zewn. Ale powstaje problem-jak wyjąć stary wałek z wewnętrznego przegubu?Proszę o szybką radę, miałem nadzieję już dzisiaj wyjechać nim o własnych siłach:( Dla potomnych: przegub wewnętrzny i wałek zewnętrzny dla GT i klekota jest inny, w klekocie jest tripod i gęściejszy wielowypust, a w GT przegub kulowy i drobny wielowypust. Przegub zewnętrzny się nie różni. Pytanie czy wielowypust(na wałku między skrzynią a łożyskiem półosi) w półosi z klekota pasuje do skrzyni biegów z GT. Jeśli tak to mogę wymienić całą półoś, ale tego dowiem się najwcześniej za parę dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.