kiwkiw11 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Witam, Mam do wymiany przewody hamulcowe w Primera P11, sedan, 1.6 16v(90KM). Czy ktoś wie jakie końcówki są stosowane przy przewodach hamulcowych tylnych. Chcę wymienić te przewody co idą od korektora do bębnai nie wiem jakie mają końcówki. Na forum gdzieś znalazłem, że ta końcówka przy cylinderku ma oznaczenie 105/116. Ale jakie oznaczenie ma ta końcówka przy korektorze. I jakie mają długości? Czy trudno takie przewody odkręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 przewód raczej odkręcisz nasadką po przecięciu, w sklepach masz na metry i oni wiedzą jaka końcówka w większości wszystkie osobowe mają to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 http://allegro.pl/przewody-hamulc-zestaw-primera-p-11-bebny-grat-i6038481615.html http://allegro.pl/przewody-hamulc-zest-primera-p-11-wp-tarcze-i6038477214.html Tylko trzeba uważać, bo tył potrafi być źle opisany - zamieniona strona lewa z prawą. Ja brałem przewody od tego gościa i jest wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiwkiw11 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Dzięki za pomoc, chociaż już sobie z tym poradziłem, a ile się najeździłem do sklepu.. U mnie przewody lewy i prawy miały około 30cm, końcówki po obydwu stronach przewodu takie same. To znaczy takie jak przy wejściu do cylinderka. Klucz do odkręcenia przewodów nr 11. Przewody miedziane, więc sam dopasowałem kształt. Wymienione przewody te przy cylinderkach, a także jeden cylinderek bo urwany był odpowietrznik. Wszystko dobrze i łatwo się odkręcało, oczywiście dużo wcześniej spryskane wd. Oczywiście radzę bardzo uważać, bo ja np. chciałem oczyścić wnętrze bębna to zgubiłem element samoregulatora i miałem dodatkowy koszt. Ale panowie, rzecz najważniejsza. Po złożeniu wszystkiego i dokładnym sprawdzeniu, biorę się za odpowietrzanie (odłaczona klema minusowa akumulatora)i po ruszeniu pedałem hamulca okazuje się, że ucieka płyn gdzieś koło baku. Czyżby przewód pękł? To przypadek? Może dlatego, że płynu nalałem cały zbiornik, chociaż pewnie to należy wykluczyć, ale nie mam innych pomysłow.. P. S. To był mój pierwszy post i szczerze, nie liczyłem na jakąkolwiek pomoc, dzięki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Przewód sztywny prawdopodobnie walnął - dość częste po latach Ja u siebie jak ruszyłem sztywny przewód to mi kawałek został w ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Dobrze źe w garażu a nie na trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiwkiw11 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Prawdopodobnie przewód sztywny. Samochód wylądował u mechanika i koszt wymiany razem z przewodami 270 zł. Nie wymienili całych przewodów tylko zrobili jakieś łączenia:D Hamulce działają do tej pory... Także Panowie, trochę się zraziłem do napraw Nissana bo zawsze coś pójdzie nie tak. I jak ktoś nie ma solidnego przygotowania do naprawy to chyba w niektórych przypadkach lepiej zostawić to fachowcom..Nissan to nie Tico, jeden zły ruch i mamy koszta związane z innymi naprawami. Wspominam o Tico bo do tej pory w nim wszystko naprawiałem, także bez urazy dla posiadaczy Tico. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.