paju28 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Cześć, pewien gazownik zaproponował mi instalkę LPG do Maximy 2.0 V6: -zenit pro komp - 5lat gwarancji -wtryski hana czerwone -parownik kme silver -53l butla -wlew pod klapką za wszystko z montażem -2800zł Czy ten zestaw się nadaje i czy cena ok? Od razu powiem, że nie jest to mechanik z jakiegoś dużego miasta (gdzie wiadomo koszty są wyższe). Edytowane 24 Listopada 2016 przez paju28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 spoko da redę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 w tej samej cenie powinny być (alternatywnie) wtryski barakuda, które przez wielu gazowników uważane są obecnie za lepsze od hana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 gość montuje KIT-y AGC a tam nie ma Baraków czyli klient musiał by dopłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paju28 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Dzięki za szybką odpowiedź Ja i tak jeszcze skonfrontuje z innymi specami i oczywiście skonsultuje z Wami. A cenowo myślicie ok? A o co zapytać takiego gazownika, żeby stwierdzić że zna ten silnik i żeby była pewność, że nie spartoli roboty. Czy np. zapytać go o rozmieszczenie podzespołów? Ma ktoś zdjęcie dobrze założonej instalacji na tym silniku? Te wtryski barakuda ile droższe są i czy z resztą współgrają? Edytowane 24 Listopada 2016 przez paju28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 to normalny silnik, żaden demon, spytaj o zdjęcie kolektora do wiercenia, nie chodzi o to ile droższe czy tańsze są baraki i hanny, tylko o to, że gazmen kupuje KIT z firmy i w większości przypadków zakłada to co dostanie w innym przypadku musi dokupić to co wymienia a to generuje koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) Panowie mam pytanie. Kupiłem używane lpg stag 300 z wtryskami OMVL DREAM XXL SL i z wierconym już kolektorem z nissana cefiro( maxima). Sam wszystko demontowałem z auta więc chyba mam wszystko dobrze opisane i porobione wszystkie potrzebne zdjęcia. Na co zwracać szczególną uwagę? Jakie momenty dokręcania kolektora? Nowe uszczelki? Listwę wtryskową benzyny wyciągać w całości czy pojedynczo każdy wtryskiwacz? Dawać nowe o-ringi czy stare powinny trzymać? Ten cefiro to był automat, ja mam manuala, czy jest to jakaś różnica? Edytowane 10 Maja 2017 przez leon130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 za ile to kupiłes?? to jest stary s300?? czy już nowy?? tych wtrysków nie dasz pojedynczo, proponuję zmienić na pojedyncze baraki, uszczelki nowe chyba, ze sa metalowe to obleci, listwę PB wyciągasz w całości oringi mogą zostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) Za całość razem z butlą 58l i kolektorem 800pln (tzn. równowartość w euro bo auto jest w Irlandii). Cena tutaj chyba dobra, bo nowy taki zestaw z założeniem tutaj ok. 1000e. Gaz jest 3-letni więc nie wiem czy nowy czy stary - jest to stag 300-6 isa2. Ten cały zestaw chodził w samochodzie, więc czemu uważasz, że trzeba wtryskiwacze wymieniać? Dlatego, że jeśli jeden padnie to pojedynczo wymienić ich nie można? Nie potrzebuję super osiągów - to auto służy mi do spokojnego przemieszczania się. Myślisz, że ten zestaw nie da sobie rady? Jak założę i wszystko będzie ok to z biegiem czasu pomyślę pewnie o lepszych wtryskiwaczach. Czy ten interfejs to obsłuży?: http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5458553760 Edytowane 10 Maja 2017 przez leon130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 nie pamiętam czy S300 obsługuje BT ale chyba nie, musisz szukać na kablu zapłaciłeś za coś czego nie zalegalizujesz, choć przyroda zna różne przypadki, kolekto śmiesznie nawiercony, co powoduje dość długie i nei równe węże do wtrysków, ogólnie da radę, osobiście bym nie założył, no ale każdy ma swoje priorytety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) nie pamiętam czy S300 obsługuje BT ale chyba nie, musisz szukać na kablu zapłaciłeś za coś czego nie zalegalizujesz, choć przyroda zna różne przypadki, kolekto śmiesznie nawiercony, co powoduje dość długie i nei równe węże do wtrysków, ogólnie da radę, osobiście bym nie założył, no ale każdy ma swoje priorytety Nie wiesz gdzie mogę sprawdzić, czy ten bluetooth interfejs zadziała? To jest stary czy nowy model? Legalizacji w irlandii nie wymagają ( chodzi ci o dowód montażu w lpg serwisie? ). Kolektor taki kupiłem, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby swój powiercić tak jak należy. Jeśli możesz podpowiedz co i jak, żeby to miało prawo działać jak należy ... Ps. Na tej stronie twierdzą, że ren interfejs da radę: http://ccy.pl/pl/interfejsy-lpg/interfejs-lpg-bluetooth-detail Edytowane 11 Maja 2017 przez leon130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Nie wiesz gdzie mogę sprawdzić, czy ten bluetooth interfejs zadziała? To jest stary czy nowy model? to jest stary nowy czyli ostatni wypust tej serii przed Qboxem, podpytaj u producenta ale obawiam się, ze nie ma juz wsparcia ten sterownik i szukał bym fejsa na kablu Legalizacji w irlandii nie wymagają ( chodzi ci o dowód montażu w lpg serwisie? ). jeśli tak to spoko nei napisałeś, że sprawa dotyczy Irlandii Kolektor taki kupiłem, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby swój powiercić tak jak należy. jak masz ten to po co wiercić swój, zaślep te otwory śrubami i wywierć nowe przy wtryskach PB, wyjdź wężami od góry nie od dołu Jeśli możesz podpowiedz co i jak, żeby to miało prawo działać jak należy ... spoko Na tej stronie twierdzą, że ren interfejs da radę: http://ccy.pl/pl/interfejsy-lpg/interfejs-lpg-bluetooth-detail może z androidem ale nei wiem podpytaj dokładnie u producenta czy ma wsparcie w BT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Dzięki @Dino za pomoc. Nie masz czasem zdjęcia jak to powinno być wywiercone w maximie, bo nie ma tam zbyt dużo miejsca niestety obok wtryskiwaczy paliwa... Edytowane 11 Maja 2017 przez leon130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 wkrętki zmieścisz bez problemu do tego jak byś miał pojedynce wtryski to krótkie węze by wyszły a tak musisz wyciągnąć do góry ale zawsze będą krótsze niż aktualne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) wkrętki zmieścisz bez problemu do tego jak byś miał pojedynce wtryski to krótkie węze by wyszły a tak musisz wyciągnąć do góry ale zawsze będą krótsze niż aktualneNa ten moment wszystkie węże od wkrętek do wtryskiwaczy są równe i mają po ok.41cm. To chyba dużo... Listwy wtryskowe są obydwie z przodu silnika i żeby maxymalnie skrócić te wężyki musiałbym dać jedną listwę z przodu a jedną z tyłu silnika...Hmmm... Strasznie dużo kombinacji przy tej listwie. Rzeczywiście,gdyby były pojedyncze wtryskiwacze byłoby łatwiej. Póki co chyba zostanę przy tym jak jest tylko postaram się maxymalnie skrócić te wężyki. Wkrętki zostawię w tym miejscu gdzie są - jak się nie sprawdzi to będę poprawiał... Niestety nie mam kontaktu z poprzednim właścicielem i nie wiem jak się instalacja sprawowała Jeszcze mi przyszła taka myśl... Listwy wtryskowe są z przodu silnika, gdybym je dał po bokach silnika, tak jak wężyki wychodzą spod kolektora ssącego to znacznie skróciłoby to drogę od wtryskiwacza do wkrętki. Czy pozycja montowania ma duże znaczenie? Można je trochę pochylić? Edytowane 11 Maja 2017 przez leon130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 możesz dać po bokach bo to ma jeździć a nie wyglądać i jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) możesz dać po bokach bo to ma jeździć a nie wyglądać i jeździć Wielkie dzięki, tak zrobię. Niestety nie mam warunków do głębszym modów póki co, wszystko robię pod chmurką a deszcz co chwilę pada .Pytanie odnośnie wtryskiwaczy: jesli dam je z boku silnika,ponaciągam wężyki i utnę równo przy listwie wtryskowej to każdy wężyk będzie miał inną długość, może tak być? Czy zostawić najktótszą ale równą długość? Póki co nie mam jeszcze interfejsu,czekam na przesyłkę. Czy uruchamiać inatalację bez interfejsu czy nie ma sensu bez kalibracji interfejsem? Z tego co doczytałem tutaj na forum stag300 mostkuje wtryski benzyny nawet jak jest odłączony z prądu lub bezpiecznik się spali? Chciałbym poskładać wszystko i korzystać z auta do czasu kiedy interfejs przyjdzie. Bez auta jestem uziemiony a do pracy jakos trzeba dojeżdżać Sorry za pytania ale jestem początkujący w sekwencjach. Dzięki. Edytowane 12 Maja 2017 przez leon130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 zrób tak aby wężyki miały równą długość możesz jeździć po podłączeniu z wyjętym bezpiecznikiem ale jak wypniesz kompa z wtyczki to nie pojedziesz bez zmostkowania jak jeździła w maximie to możesz spróbować odpalić pewnie będzie działać, choć jak tak to wyglądało to jakoś mam mieszane uczucia co do strojenia aaa i pamiętaj, aby nie pomylić wcięcia we wtryski PB z paskiem do ECU nieraz samo się pomyli wiem coś o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 ...aaa i pamiętaj, aby nie pomylić wcięcia we wtryski PB z paskiem do ECU nieraz samo się pomyli wiem coś o tym Tzn żeby rozciąć prawidłowy przewód? Wyciągnąłem z tego auta całą wiązkę wraz z wtyczkami i poobcinałem tylko te kable które szły do ecu więc może nie pomylę . A te z paskiem to idą do ECU? Czemu może być problem ze strojeniem? Przez staga, listwy omvl, długość węży czy ogólbie za całokształt ? Reduktor też jakiś AUTO GAZ CZECH, napisy na nim po włosku... Lpg wrzucone, bez strojenia chodzi bardzo dobrze. Dzięki @Dino za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Polak potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Panowie, rzućcie okiem na ustawienia i mapy czy tam wszystko ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 za małe dysze, ktoś ratował się ciśnieniem, rozwiercić dysze, zmniejszyć ciśnienie wystroić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 za małe dysze, ktoś ratował się ciśnieniem, rozwiercić dysze, zmniejszyć ciśnienie wystroić Na ile rozwiercić? Jak sprawdzić ile jest obecnie? Ciśnienie zmniejsza się na reduktorze? Same pytania.... Czy coś się powinno poprawić po rozwierceniu i zestrojeniu? Chodzi równo na wolnych obrotach, nie ma żadnych problemów z odpalaniem, spalanie 10-11l/100km więc chyba spoko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 nie wiem jakie są ale wygląda, na to, że nic nei rozwiercili, dał bym 2.4-2.5 na początek i zobaczył co będzie, średnicę jaka jest teraz możesz sprawdzić wiertłem ale obstawiam 1.5 ciśnienie zmniejszasz na reduktorze-imbus na środku. po rozwierceniu i strojeniu mieszanka powinna być dobra, teraz podejrzewam za ubogo jak wciśniesz bardziej gaz. To spalanie to w trasie?? bez szaleństw?? kontrolka check sprawna?? korekty w jakim sa zakresie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon130 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 nie wiem jakie są ale wygląda, na to, że nic nei rozwiercili, dał bym 2.4-2.5 na początek i zobaczył co będzie, średnicę jaka jest teraz możesz sprawdzić wiertłem ale obstawiam 1.5 ciśnienie zmniejszasz na reduktorze-imbus na środku. po rozwierceniu i strojeniu mieszanka powinna być dobra, teraz podejrzewam za ubogo jak wciśniesz bardziej gaz. To spalanie to w trasie?? bez szaleństw?? kontrolka check sprawna?? korekty w jakim sa zakresie?? Niestety nie mam zapasowych dysz, więc najpierw kupię kilka dysz i wiertła i sprawdzę co i jak... Spalanie to w cyklu mieszanym, trasa/miasto 70/30 w cztery osoby, spokojna jazda, chociaż i czasem 150km/h... Kontrolka check na pewno sprawna, bo zaraz po montażu jak nie założyłem wtyczki od przepływomierza to wywaliło błąd A może trzeba zrobić autoadaptację bo nic nie robiłem po założeniu, jeżdżę tak jak było ustawione dla tamtego auta....Gość w serwisie gazu gdzie pojechałem sprawdzić szczelność i zatankować powiedział, że jak wolne obroty stabilne i ładnie przełącza to żebym nic nie ruszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.