skyrobek Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 K11 1.5 Diesel z 2000 roku jak na deklarowane 58 KM bardzo słabo przyspiesza na pierwszym i drugim biegu. Później jest lepiej ale ruszanie spod świateł ma słabiutkie. Mechanik podejrzewa, że może trzeba wyregulować kąt wtrysku. Szukam informacji czy i gdzie to się robi w tych silnikach. Jeśli przyczyny mogą być inne też będę wdzięczny za sugestie. nikt nie ma takiego auta i nie wie jak się reguluje kąt wtrysku? Okazało się że pewną przyczyną mułowatości był zapchany zawór EGR ale pytanie o regulację kąta pozostaje aktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.