Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Patrol turystyka


Sleeve

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć .

 

Rozpoczynam swoją przygodę z turystyka samochodowa . Chce kupic sobie patrola . Budżet którym dysponuje to Mac 30k .

 

Widzę ze sa trzy silniki 2,8 i 3,0 4,2

 

Poruszam sie gdzieś w rocznikach 2000-2004

 

Możecie napisac jakie sa słabe strony tych samochodów ? Na co mam zwrócić uwagę ?

 

Moze ktos znajomy ma takiego do sprzedania ...

 

Dzieki Damian

Co myślicie o tym

 

Nissan Patrol Y61

https://www.olx.pl/oferta/nissan-patrol-y61-CID5-IDiXu2f.html

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Zakładając że w patrolu z ogłoszenia zostało wszystko wykonane zgodnie z opisem to na pewno warto się nim zainteresować.

Co do silników na wyprawówkę najlepszy silnik to 4.2 - niestety nie są u nas za popularne, co do 3.0 - znany jest z wybuchowego zakończenia żywota, 2.8 jest dobrym silnikiem aczkolwiek trzeba o niego dbać (konkretnie o chłodzenie) - zadbany służy bez problemów - ponadto występował tylko do 1999 roku.

 

Przede wszystkim oglądając parcha zwróć uwagę na rdzę (zwłaszcza na ramie), czy mosty chodzą cicho, silnik (3.0 stuki, 2.8 czy działa wisko i się nie przegrzewa) - reszta jak w każdym samochodzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki . A jest moze w Łodzi jakis znawca tych modeli ? Ktos kto moze podjechać i zerknąć czy warto ( oczywiście za opłata )

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pooglądaj na mapie użytkowników - jest klika osób z Łodzi i okolic - ewentualnie poszukaj jakiegoś warsztatu który zajmuje się terenówkami w okolicy i namów właściciela, aby podjechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Patrząc na fotkę to jak bym widział swojego przed "zbrojeniem" . Ja natomiast na początku miałem 2.8 i byłem z niego zadowolony w terenie jak i na wyprawach,moim marzeniem też był silnik 4,2 ,ale ze względu na jego końcówkę w częściach jak i szrotach wkładanych do niego po taniości, a później reanimowane za dużą kase lub na chwilę aby poszedł do żyda jak najszybciej zrezygnowałem  tej opcji i długo długo ( 6 lat ) jeździłem na orginale.

   Jak masz kogoś z okolicy lub znajomego znajomego przejedź się tymi maszynami i to w wersji takiej jaką chcesz kupić czyli z tego co widzę Longa , zobaczysz wtedy lub nie jaka jest różnica między tymi maszynami. Jest też powiedzenie  " auto gwizda a kierowca pi.da " .  Musisz sobie też zadać pytanie do jakiej turystyki chcesz wykorzystywać to auto .... ?! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...