Gość Darson81 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Do wymiany będę miał zużytą sondę lambda. Nowa kosztuje około 300 zł, używana 50, zatem mam pytania 1) czy warto bawić się w używkę czy kupić nową? 2) ile płaciliście za wymianę u mechanika? 3) czy sondy w P12 1,8 benzyna są dwie identyczne i można śmiało kupić którąkolwiek czy się różnią? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Sondy są różne: przed katem jest regulacyjna a za diagnostyczna, kupno używki odradzam, bardzo dobry zamiennik (o jakości ori) to np. denso i cena też jest przystępna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Sondy są różne: przed katem jest regulacyjna a za diagnostyczna, kupno używki odradzam, bardzo dobry zamiennik (o jakości ori) to np. denso i cena też jest przystępna te silniki potrafią mieć dwie sondy z przodu jak tak jest to są takie same reszta jak @matador41 napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Faktycznie w 1,8 może być 1 lub 2, podnieś maskę i zobacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boszax Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Wymieniałem sondę regulacyjną czyli tą widoczna po otwarciu maski na początku jesieni tego roku - oryginalnie siedziała Boscha ze znaczkiem Nissana wstawiłem również Boscha o praktycznie tym samym numerze co oryginał 0 258 006 462 - 300 zeta dałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darson81 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zatem wymieniłem drugą sondę lambda na nową /bo tak mi wyskakiwał błąd, że to ta za katalizatorem/ było ok przez jakieś 800 km i znów zapalił się check engin. Wszystko wskazuje więc chyba na to, że kończy się katalizator i dlatego mi wyskakuje błąd. Mieliście podobne doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.