Gość kozik2309 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam mam problem ze swoją almerą. Auto nie odpalało na ciepłym silniku. Diagnoza padła na kończące sie wtryski. Po regeneracji wtryskow auto odpala na ciepłym i zimnym silniku chociaż na zimnym ma objawy zapowietrzonego układu mimo ze tek nie jest, jednak utrzymuje obroty 1300 czyli podwyzszone i nie ma reakcji na pedał gazu. Po podpieciu do kompuera nie pokazuje błędów. Sprawdzona została wiązka od potencjometru pedału gazu do komputera, bezpieczniki, przekaznik, sam potencjometr podmieniony na inny. Zmienione czujniki od obrotow wału i obrotów pompy/wałka. Pompa wyczyszczona i daje odpowiednie cisnienie 450bar około. Potencjometr pedału gazu ma napiecie jednak połozenie pedału gazu cały czas jest 0%. Po wciśnięciu pedału hamulca obroty spadają do normalnych wartości w granicach 900obr/min. auto pracuje równo. Słyszałem o jakimś trybie awaryjnym w ktory komputer mógł przejść. Przy rozpedzeniu auta do 60km/h na piatym biegu i probie wrzucenia 3 biegu obroty są wyzsze jednaj komputer dusi je do wspomianych 1300 obrmin. Nie mam już pomysłow na niego - pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal1990 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Tryb awaryjny zawsze jest sygnalizowany żółtą kontrolką Check lub inną, no i zawsze towarzyszy jej błąd. Problem pojawił się dopiero po wymianie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.